Zlati gri



    Pozabili geslo?
Registriraj se!
17.10.2017 | 15:17    
  Vinarji
  Sommelierji
  Enologi
  Trsniarji
  Zdruenja
  Vinoteke
  Turizem
  Sorodno - dobrote
  Gostinci
  Spisek vin
  Zgodovina
  Sorte
  Vino x 100
  Zemljevid
  Ocenjevanja
  Letniki
  Kakovosti
  Vino k jedem
  Vino v kuhinji
  Streba sommelierja
  Kozarci
  Zamaki
  Arhivi vin
  Pripomoki
  Vinogradnikov nasvet
  Enologov nasvet
  Trnikov nasvet
  Sommelierjev nasvet
  Promocije
  Etikete
  Pravilniki
  Zakon
  Oglaevanje
  Embalaa
  Steklenice
  Vinski dogodki
  Ankete
  Fotogalerija
  Galerija etiket
  Galerija sort
  Press sredie
  Naklonjeni
  Objavili so
  Vinoljubi
  Gostinci
  Vinarji
  Sommelierji
  Nagradna igra
  Pregovori
  Vinska kraljica
  Puzzle
  Karikatura
  Zdravljica
  Povezave
  Knjiga gostov

Status

Zavod
SloVino club
Sommelier Selection
Strast okolade
www.sommelier-slovenije.si
Pomurski sejem d.d.
VINsi
Rogaka
REVIJA PET ZVEZDIC
Zlati gri
WEXIODISK
   Slovino > Promocije

Promocije

Komuniciranje predstavlja eno bistvenih dejavnosti, ki omogoa obstoj in razvoj tako posamezniku kot organizaciji. Med tevilnimi oblikami komuniciranja na tem mestu omenjam predvsem organizacijsko komunikacijo, ki je predvidena s pravili organizacije, statusom ter vlogami udeleencev. Promocija ali trno komuniciranje oziroma drugae imenovan splet trenjske komunikacije sestavlja pet poglavitnih dejavnosti:

  • Oglaevanje, ki je eno od petih orodij, ki jih podjetje uporablja za prenos sporoil, s katerimi prepriuje kupce. Z njim opredelimo vsako obliko plaanega neosebnega predstavljanja in promocije zamisli, ki jo plaa proizvajalec.
  • Neposredno trenje, ki zajema komuniciranje z doloenimi obstojeimi in monimi odjemalci po poti, telefonu ali na drug neoseben nain ter ugotavljanje, kako se odzivajo. Naraa hitreje od trenja v prodajalnah, uporabljajo ga vse vrste organizacij.
  • Pospeevanje prodaje, ki pokriva pestro tevilo kratkoronih orodij za spodbujevanje trgov in prodajnega osebja. Stroki za pospeevanje prodaje v veini organizacij presegajo stroke za oglaevanje.
  • Odnosi z javnostmi prestavljajo eno od zelo pomembnih trno komunikacijskih orodij. Ta element ima velike monosti za izgradnjo prepoznavnosti in priljubljenosti kot tudi za repozicioniranje in zaito izdelka. Osrednja orodja pri stikih z javnostjo so publikacije, dogodki, novice, govori in ostalo.
  • Osebna prodaja, kjer so zajeti osebni stiki z enim ali ve kupci.

    Ravno tako kot pri ostalih elementih marketinkega spleta je tudi tukaj pomembno dejstvo, da vsebina trnih komunikacij sledi izbrani konkurenni poziciji izdelka, kar se odraa v ustrezni izbiri medijev in nainu komuniciranja.
    Pri upravljanju organizacijskega ugleda ima eno izmed bistvenih vlog trno komuniciranje. Podjetje mora pri prodaji izdelka najti takne oblike in kombinacije komunikacijskih aktivnosti, ki bodo prispevali pri ustvarjanju zaelenega ugleda in seveda rasti prodaje.

    Pred promocijo posameznega izdelka je treba cilje komuniciranja doloiti v obliki priakovanih rezultatov. Osnova za postavljanje ciljev komuniciranja pa so lahko samo jasno opredeljeni komunikacijski uinki, kot so na primer poveanje stopnje informiranosti potronika o izdelku.

    Vsaka posamezna organizacija bo pri promociji svojih izdelkov morala upotevati nekatera temeljna naela promocije:

  • promocija naj ne bo usmerjena izkljuno k potencialnim strankam,
  • sporoilo naj bo po monosti preneseno tudi vizualno,
  • sporoilo naj bo im bolj enostavno,
  • sporoilo naj uinkuje na ljudi im dalje asovno obdobje.

    Bistvo promocije je, da proizvajalci informiramo potronike o svojem izdelku, ki ga kot noviteto uvajamo na trg. e elimo, da bi promocija dosegla svoj uinek, morajo praktiki in strategi s tega podroja odrivati probleme in nartovati programe in aktivnosti, ter jih izvesti in nato izmeriti njihovo uinkovitost. Pri uvajanju nove blagovne znamke vina na trg se je nujno posluevali predvsem posameznih elementov promocije kot so ekonomska propaganda (oglasi, katalogi), pospeevanje prodaje (s sejmi, vzorci, razstavami, prireditvami) in publiciteta (asopisni lanki). Najpomembneja aktivnost je sodelovanje na specializiranih sejmih doma in v tujini ter na posameznih ocenjevanjih. Koristiti je potrebno predvsem imve monosti neposrednih prodajnih degustacij na maloprodajnih mestih in specializiranih pokuenj.

    Potrebujete pomo na podroju promocije vina? Nai strokovnjaki so vam na voljo.

    Brez odlaanja nas pokliite ali nam piite:

    Zavod SloVino
    Oddelek vinskega marketinga
    Vinarska 14
    2000 Maribor
    02 2283030
    031766000
    marketing@slovino.com
  • E-vinske novice
    Trenutno je naroenih 9366 oseb

    elite prejemati redna e-sporoila o novostih na vinskem podroju in na Slovino straneh?
    Prijavite se na brezplane e-vinske novice SloVino.com


    Aktualne objave
    10. Salon VinDel
     Objavljeno: 24.09.2017
    Hladilne posode za vino
     Objavljeno: 03.07.2017
    Sommelierski teaji
     Objavljeno: 19.04.2017
    Sommelierska selekcija
     Objavljeno: 24.02.2016


    Anketa
    Belo vino
    Rdee vino
    Rose
    Penee vino
    Slaje vino


    .


    Iz knjige gostov
    Vpis-ogled

    . , . , , . , . . :
     Gost: AgroNub | 19.09.2017 21:08


    Pregovor
    vino napravi ljudi vesele in iznajdljive. - mortales laetos vinum facit atque facetos.
     Avtor/Vnosnik: Latinski


    Statistika
    Registrirani uporabniki: 7626
    Naroniki E-vinske novice: 9365
    Objavljene novice: 5750
    tevilo pregovorov: 320
    tevilo fotografij: 1936
    tevilo objav v forumu: 35
    tevilo obiskov portala: 1245939


    www.sommelier-slovenije.si
    VINsi
    KMETIJSKI-ZAVOD.SI
    Gastrogurman
    Strast OKOLADE
    Zlati gri
    Sommelier Selection
    Oljarna KOCBEK



    Minister za zdravje opozarja: Prekomerno pitje alkohola koduje zdravju!
    Copyright © 2001 - 2004 Slovino.com. Vse pravice pridrane
    Stran izdelal Botjan Krajnc