Na hrvaški trg 30.000 steklenic radgonskih penin letno

RADGONSKE GORICE KREPIJO PRISOTNOST NA HRVAŠKEM

Največji slovenski proizvajalec penin podpisal pogodbo s hrvaškim distributerjemStudiem G3 d.o.o.; Posel vreden 200.000,00 evrov

Družba Radgonske gorice d.d. je s hrvaškim uvoznikom in distributerjem alkoholnih in brezalkoholnih pijač Studio G3 d.o.o. iz Zagreba podpisala pogodbo o distribuciji njenih proizvodov na hrvaškem trgu. Podpis pogodbe predvideva, da bodo Radgonske gorice s sodelovanjem Studia G3 posredovale na hrvaški trg 30.000 steklenic pretežno penin letno, distributerska pogodba pa je vredna 200.000,00 evrov. Omenjena podpisana pogodba je del načrtovanih projektov družbe, ki predvidevajo povečanje deleža izvoza iz Radgonskih goric d.d., kot največjega proizvajalca penin in družbe z najdaljšo „šampanjsko“ tradicijo na slovenskem.

V Sloveniji Radgonske gorice d.d. veljajo za priznanega proizvajalca odličnih in prestižnih penin ter vrhunskih buteljčnih vin. Vedno bolj se uveljavljajo kot ugledna Hiša penin. Ponašajo se z najdaljšo tradicijo proizvodnje penin na Slovenskem, saj Zlato radgonsko penino polnijo neprekinjeno že vse od leta 1852. Na slovenskem trgu dosegajo odlične rezultate. Prodaja penin družbe stalno narašča, že danes posedujejo največji, 60 odstotni tržni delež. Najboljše rezultate dosegajo s Srebrno radgonsko penino in Zlato radgonsko penino. V poslovnem letu 2007 so tako prodali 948.483 steklenic Srebrne radgonske penine in 257.425 steklenic Zlate radgonske penine, kar je za 28,1 oz. 37,5 odstotkov več kot v letu 2006. Tudi prodaja vin ne zaostaja. V letu 2007 so prodali 224.993 steklenic buteljčnih vin in 1.236.423 steklenic vina Janževec, ki je že leta najbolj prodajano vino na Slovenskem. Podobno rast pričakujejo tudi konec letošnjega poslovnega leta. Indeksi finančne in količinske prodaje za prvo polovico leta namreč kažejo dvig za 115 indeksnih točk za finančno oz. 110 indeksnih točk za količinsko rast.

Družba Radgonske gorice d.d., ki zaposluje 118 ljudi, in katere direktor je Borut Cvetkovič, se širi tudi na tuja tržišča. S svojimi proizvodi so prisotni na severnoameriškem, danskem, švedskem, nemškem, avstrijskem, italijanskem in japonskem trgu. Moč jih je najti na trgih bivše skupne države (Hrvaška, BiH, Črna gora, Srbija), od nedavnega pa tudi na Češkem in Slovaškem.

Na vseh tujih trgih s svojimi izdelki dosegajo dobre tržne rezultate, si pa kljub temu želijo širitve še na nove tuje trge. Na že obstoječih tujih trgih pa si, tako kot doma, želijo nenehnih izboljšanj prodajnih rezultatov in s tem deleža izvoza.

Besedilo in foto: O.B.