Na prireditvi v dnevnem baru Marilyn Monroe v Novem mestu, ki je potekala ob izbranih vinih in domačih dobrotah, je bilo veliko ljudi, ki spremljajo delo vinskih kraljic. Druženje je bilo prijetno in v duhu novih idej.
Klub je bil ustanovljen letošnjega januarja, včeraj pa so se ustanoviteljice, ki vinske krone ne nosijo več, skupaj predstavile in pokazale, da želijo ideje tudi uresničevati ter ostati aktivne pri promociji vina in vinske kulture.
Vsaka izmed njih je v letu kraljevanja veliko naredila za boljšo prepoznavnost slovenskega vina, vendar so prepričane, da bi lahko še veliko več, če bi se Slovenci zavedali, da vinska kraljica ni zgolj okras na prireditvah, temveč je lahko aktivna promotorka vinogradništva in vinarstva ter s tem tudi Slovenije kot dežele; s konkretnimi nalogami in programom dela.
Današnji čas oz. naša zakonodaja ni naklonjena vinski promociji; žal ravno v času, ko si slovenski vinogradniki morajo še bolj utrditi položaj na vinskem trgu. In tukaj bi lahko imela vinska kraljico veliko priložnost, da bi javno promovirala slovensko vino ter pomagala pri utrjevanju zavedanja vinoljubov o kakovosti našega vina! Lik vinske kraljice je zamišljen kot vez med vinogradniki in potrošniki in zato ji dajmo možnost, da to dejansko tudi postane. Naj v to vlogo usmeri vse svoje sposobnosti, energijo, znanje in mladostniško prikupnost. Zaradi vseh teh razlogov so si v klubu zadale nalogo, da se bodo ustanoviteljice in njihovi člani po vseh močeh trudili za večjo razpoznavnost in pomen instituta Vinska Kraljica Slovenije.
Z organizatorjem izbora za Vinsko kraljico Slovenije, to je Pomurski sejem iz Gornje Radgone, dobro sodelujejo in vsako leto je katera prejšnjih vinskih kraljic vključena v komisijo za izbor nove vinske kraljice. Ravno tako sodelujejo z lokalnimi vinogradniškimi društvi, želijo pa si več stikov z vinogradniki in vinarji ter da bi z njimi sodelovale na konkretnih projektih.