Priznanje MEDIJSKI BAKHOS 2004 je prejelo podjetje Zlati grič d.o.o., za sladko ledeno vino Laki Rizling, letnik 2001. Na drugem in tretjem mestu je kraljevala Vinska klet ťGorika BrdaŤ z.o.o. z novo blagovno znamko A+. Drugo mesto je zasedlo A+ belo vino, letnik 2002, tretje mesto pa A+ rdeče vino, letnik 2001.
Ljubjana V okviru Slovenskega festivala vin so pobudniki in nosilci ideje medijskega ocenjevanja vin Igor Savič, Stane Terlep in Duan Brejc ponovno organizirali ocenjevanje prijavljenih festivalskih vinskih vzorcev Medijski Bakhus za leto 2004.
Trinajst novinarjev iz najrazličnejih medijskih hi je pod vodstvom dr. Duana Brejca degustiralo 20 vrhunskih vin in nato izbralo najbolj večna vina po svojem okusu.
Posebnost novinarskega ťocenjevanjaŤ je v tem, da ne eli biti podobno uradnim enolokim ocenjevanjem, temveč temelji na okusu in večnosti, v skladu z osebnimi standardi posameznega ocenjevalca. Osnovni namen Medijskega Bakhusa je predvsem medijska promocija vina. Izbira najbolj večnega vina po okusi novinarje je potekala prvi dan prireditve, 18. novembra, med 13. in 15. uro, v Restavraciji Ljubljana v Hotelu Slon. Novinarji so izbirali tako med rdečimi kot med belimi vini. V novinarsko presojo so vinarji večinoma prijavili suha vina.
Organizator
Infos d.o.o., Ljubljana