Sauvignon Noblesse, ampionski zmagovalec na nedavnem ocenjevanju vin v Gornji Radgoni v kategoriji suhih vin, za Ptujsko klet ni le nosilec najvijega odličja na renomiranem ocenjevanju, ampak zdaj e strokovna potrditev najbolj elenih vinskih okusov.
V Ptujski kleti, kjer so ampionskega odlikovanca predstavili e na dananji tiskovni konferenci, so se namreč e pred leti odločili, da na osnovi potronikih trendov vzpostavijo tehnoloke pogoje za donegovanje suhih vin. Na ta način so ptujska vina postala iskana na mednarodnem vinskem trgu, na Slovenskem pa vzbudila zanimanje pri najirem krogu potronikov. Zdaj se je usmeritev v donegovanje vin brez ostanka sladkorja potrdila za pravilno tudi na osnovi ocen domačih in zato najstrojih vinskih ocenjevalcev, ki so ptujska vina na ocenjevanju v Gornji Radgoni odlikovali z nadpovprečnimi ocenami. Sauvignon noblesse, letnik 2004, pa so izbrali celo za ampiona v kategoriji suhih vin.
Tako so potrdili dejstvo, ki so prav to vino v zadnjih mesecih e odkrili nekateri vinski poznavalci in trgovci v Evropi. Ptujska klet je namreč e bila delena vrste povpraevanj po sauvignonu noblesse, tako da so sklenili e nekaj kupčij v dravah EU neposredno po predstavitvah v Dϋsseldorfu, Londonu, Vino forumu in drugod. ťe večkrat smo doiveli, da so nekatera ptujska vina bila zapaena v tujini, na domačih ocenjevanjih pa niso dobila najvijih ocen. Tokrat pa se je zgodilo, da je sauvignon noblesse prejel ampionsko odličje na osrednjem domačem vinskem ocenjevanju, hkrati pa je deleen izjemne pozornosti tudi v tujini. To za nas pomeni, da smo vzpostavili takno tehnologijo donegovanja vin na poti od vinograda do steklenice, ki ustreza prevladujočemu okusu tako potronikov kot strokovnjakov. Tak doseek pa predstavlja optimiranje delovanja vseh poslovnih funkcij v Ptujski kleti. Prepričan sem, da bomo vztrajali na tej poti in tako pokazali, da se vrednote tradicije ptujskega kletarstva najbolje izraajo v sodobnih in elenih vinskih okusih,Ť je na dananji tiskovni konferenci poudaril Andrej Sajko, direktor Ptujske kleti.
Sicer pa so v Ptujski kleti letos zadovoljni tudi s svojim poslovanjem. e v prvi polovici leta so presegli svoj poslovni načrt. Prodali so 1,25 milijonov litrov vina, pri čemer pa je najpomembneje, da so nadaljevali s trendom hitrejega povečevanja prodaje vrhunskih in kakovostnih vin. Program namiznih polnitev je upadel na minimalne količine, bistveno pa se je letos povečalo tudi tevilo obiskovalcev Ptujske kleti, ki predstavlja eno od najpomembnejih ptujskih turističnih znamenitosti. Tako v Ptujski kleti uresničujejo svojo strategijo, potronikom pa zagotavljajo vinske okuse, prilagojene njihovim povpraevanjem, ki odraajo najsodobneje vinske potronike trende. Sauvignon noblesse 2004 je tipični predstavnik prevladujoče enoloke in poslovne strategije ter filozofije Ptujske kleti, ki so ga posebej predstavili na dananji tiskovni konferenci.