Vinarji potrebujete novo etiketo?


Zakoni in pravilniki določajo parametre in obvezne podatke na vinski etiketi. Prav tako so natančno določeni standardi, ki opredeljujejo označevanje vina pri prodaji in transportu.
Vsekakor je etiketa eden najpomembnejših elementov celostne podobe proizvoda. Skupaj z izbrano steklenico, embalažo, zamaškom in dodatki tvori etiketa celosten izgled proizvoda.

Ne le zakonska določila in pravilniki, ki do milimetra natančno opredeljujejo velikost črk ter obvezne in dovoljene oznake na etiketi našega vina temveč je tudi vizualni izgled pomemben faktor pri izbiri etikete.

Nenazadnje je potrebno temeljito poznavanje tehnologije tiska, materiala in tehnologije polnjenja ter etiketiranja, da je izdelek primeren za ponudbo na trgu.

Etiketa naj bo po kakovosti primerna vinu. Za deželna vina preprostejša, za kakovostna vina nekoliko bogatejša, za vrhunska vina bogata etiketa. Za vina katera najbolj cenimo je prav, da jih opremimo z ekskluzivnimi etiketami in opremo steklenice. Na ta način ne zavajamo kupca ter mu že pri ogledu vina damo slutiti kaj lahko v steklenici pričakuje.

Izbor nove etikete ali osvežitev etiket obstoječe blagovne znamke vin je zahtevno opravilo. Vsem, ki razmišljajo o tovrstnih aktivnostih svetujem, da se posvetujejo z strokovnjaki za vinski mareting. Za razvoj vinske etikete je nujno potrebno sodelovanje med vinarji, tržniki in dizajnerji.

Smolepilne? Na kolutu? Na foliji? Vroči tisk? Strojno ali ročno leplenje? Izbor tiskarje? Levo ali desno namotavanje? Tunelsko sušenje? Vsa ta vprašanja so pomembna. Vendar ne pozabimo: Ob vinu, mora tudi vinska etiketa velikokrat prepričati kupca!

Naročite se na brezplačen razgovor s strokovnjakom za vinski marketing še preden se odločite in izberete etiketo:

Zavod za razvoj in raziskovanje gostinskih in kmetijskih dejavnosti SloVino
Oddelek vinskega marketinga
Vinarska 14
2000 Maribor
02 2283030
02 2283031
031 776 000
marketing@slovino.com

Vabljeni tudi k ogledu strani www.slovino.si/marketing.php s klikom tukaj :::>>>