Zakoni in pravilniki določajo parametre in obvezne podatke na vinski etiketi. Prav tako so natančno določeni standardi, ki opredeljujejo označevanje vina pri prodaji in transportu.
Vsekakor je etiketa eden najpomembnejih elementov celostne podobe proizvoda. Skupaj z izbrano steklenico, embalao, zamakom in dodatki tvori etiketa celosten izgled proizvoda.
Ne le zakonska določila in pravilniki, ki do milimetra natančno opredeljujejo velikost črk ter obvezne in dovoljene oznake na etiketi naega vina temveč je tudi vizualni izgled pomemben faktor pri izbiri etikete.
Nenazadnje je potrebno temeljito poznavanje tehnologije tiska, materiala in tehnologije polnjenja ter etiketiranja, da je izdelek primeren za ponudbo na trgu.
Etiketa naj bo po kakovosti primerna vinu. Za deelna vina preprosteja, za kakovostna vina nekoliko bogateja, za vrhunska vina bogata etiketa. Za vina katera najbolj cenimo je prav, da jih opremimo z ekskluzivnimi etiketami in opremo steklenice. Na ta način ne zavajamo kupca ter mu e pri ogledu vina damo slutiti kaj lahko v steklenici pričakuje.
Izbor nove etikete ali osveitev etiket obstoječe blagovne znamke vin je zahtevno opravilo. Vsem, ki razmiljajo o tovrstnih aktivnostih svetujem, da se posvetujejo z strokovnjaki za vinski mareting. Za razvoj vinske etikete je nujno potrebno sodelovanje med vinarji, trniki in dizajnerji.
Smolepilne? Na kolutu? Na foliji? Vroči tisk? Strojno ali ročno leplenje? Izbor tiskarje? Levo ali desno namotavanje? Tunelsko suenje? Vsa ta vpraanja so pomembna. Vendar ne pozabimo: Ob vinu, mora tudi vinska etiketa velikokrat prepričati kupca!
Naročite se na brezplačen razgovor s strokovnjakom za vinski marketing e preden se odločite in izberete etiketo:
Zavod za razvoj in raziskovanje gostinskih in kmetijskih dejavnosti SloVino
Oddelek vinskega marketinga
Vinarska 14
2000 Maribor
02 2283030
02 2283031
031 776 000
marketing@slovino.com
Vabljeni tudi k ogledu strani www.slovino.si/marketing.php s klikom tukaj :::>>>