Ptujska klet je kot članica Skupine Perutnina Ptuj na včerajnji tiskovni konferenci v Ljubljani prvič predstavila novo vinsko blagovno znamko za slovensko in mednarodno triče, z imenom Pullus.
Poleg nove vinske blagovne znamke predstavlja Pullus tudi irok projekt soitja med vinom in hrano, ki so ga zasnovali v Perutnini Ptuj, katere članica je tudi Ptujska klet. Tako kot se je Perutnina Ptuj e pred leti odločila za preobrazbo svojih ivil v pripravo lahkih, sveih, predvsem pa zdravih in vabljivo pripravljenih ivil, je zdaj ta proces dosegel e Ptujsko klet.
Vinogradniki in enoloki postopki so v zadnjih petih letih e temeljito spremenili odnos potronikov do vin iz Ptujske kleti. Sortne značilnosti sonaravno pridelanega grozdja v Halozah in Slovenskih goricah so sad sodobnih enolokih postopkov, ki jih je v Ptujsko klet uvedel mladi enolog Bojan Kobal s sodelovanjem letečih enologov, ki so svoje znanje in izkunje prinaali z gostovanjem v Ptujski kleti iz vseh kontinentov. ťPoslovna politika malih korakov, ki je z blagovnimi skupinami nobl in noblesse v Ptujski kleti pokazala, kaj vse je mogoče iztisniti iz odličnega grozdja s tega dela tajerske, je tudi s tevilnimi odličji z vseh koncev sveta pokazala, da imamo v Ptuju ogromen kapital, ki ga je treba e bolj pribliati potronikom. Zato smo se odločili, da vrednote, ujete v steklenice iz Ptujske kleti, bolj odločno predstavimo potronikom in ljubiteljem vina v Sloveniji in svetu. V Skupini Perutnina Ptuj smo zato sprejeli odločitev, da vse izkunje in znanje z upravljanjem blagovnih znamk po najkraji moni poti prenesemo v svojo hčerinsko drubo Ptujsko klet. Zaradi tega smo podprli idejo o tem, da vsa vina iz Ptujske kleti zdruimo v enotno blagovno znamko Pullus in jo tudi pomagali soustvariti. Prepričani smo namreč, da je nova blagovna znamka Pullus poenotila eno od najpomembnejih potronikih vrednot: soitje med vinom in hrano. Ker smo ivilskopredelovalna korporacija, je podpora blagovni znamki Pullus, ki jo v razlagi podpre e slogan Vino z okusom, pravzaprav logična. Ptuj, mesto trte in vina z dragoceno vinarsko tradicijo, je tudi mesto pičanca in vina. To kulinarično posebnost odslej pooseblja prav Pullus, ki ob tem na iroko odpira e vrata tevilnim drugim kulinaričnim kombinacijam, in logično je, da je postal sestavina poslovne politike Skupine Perutnina Ptuj,Ť je na včerajnji tiskovni konferenci izpostavil dr. Roman Glaser, predsednik uprave in generalni direktor Perutnine Ptuj.
Z izostreno pozornostjo in skrbnostjo pa je danes novo vinsko blagovno znamko Pullus prevzel v upravljanje Andrej Sajko, direktor Ptujske kleti. ťZdaj imamo e več razlogov, da naravne in zdrave lastnosti grozdja z enolokim znanjem in postopki preselimo v steklenice z imenom Pullus. Sveino, sortnost ter iskrivost smo ohranili v vinu zaradi vseh povsem nadzorovanih postopkov od vinograda do steklenice. V naslednjih letih bomo e razirili nao barrique klet pod ptujskim mestnim sredičem, saj se je v preteklih nekaj letih pokazalo, da sodi z različnimi kombinacijami hrastovine z različnih koncev sveta dajejo izjemne dopolnitve temu, kar pridelajo nai vinogradniki v Halozah in Slovenskih goricah,Ť je na dananji tiskovni konferenci izpostavil Andrej Sajko, direktor Ptujske kleti, tik preden je Bojan Kobal, enolog Ptujske kleti, temeljito predstavil vse prednosti in okuse Pullusa.
Ptujska klet bo odslej vse svoje polnitve irila med potronike v trgovskih verigah in v gostinstvu z imenom nove blagovne znamke Pullus. Tako celovita prenova predstavlja edinstveni primer v slovenski vinarski industriji, Pullus pa na osnovi te poslovne poteze predstavlja simbiozo skoraj 800-letne ptujske vinarske zgodovine in več kot stoletno zgodovino delovanja Perutnine Ptuj. Obenem manifestira tudi soitje okusov vina in hrane, z recepti na svojih etiketah pa prinaa tudi neizbrisno sporočilo kulinarične prihodnosti in privlačnosti krajev, iz katerih prihaja. Pullus ne skriva ambicij, da postane osrednja nacionalna vinska blagovna znamka s poudarjeno mednarodno penetracijo, predvsem pa priljubljenostjo med potroniki v vseh ciljnih skupinah.
Sporočilo za javnost iz Ptujske kleti.