Pullus je vzletel

Ptujska klet je kot članica Skupine Perutnina Ptuj na včerajšnji tiskovni konferenci v Ljubljani prvič predstavila novo vinsko blagovno znamko za slovensko in mednarodno tržišče, z imenom Pullus.
Poleg nove vinske blagovne znamke predstavlja Pullus tudi širok projekt sožitja med vinom in hrano, ki so ga zasnovali v Perutnini Ptuj, katere članica je tudi Ptujska klet. Tako kot se je Perutnina Ptuj že pred leti odločila za preobrazbo svojih živil v pripravo lahkih, svežih, predvsem pa zdravih in vabljivo pripravljenih živil, je zdaj ta proces dosegel še Ptujsko klet.

Vinogradniški in enološki postopki so v zadnjih petih letih že temeljito spremenili odnos potrošnikov do vin iz Ptujske kleti. Sortne značilnosti sonaravno pridelanega grozdja v Halozah in Slovenskih goricah so sad sodobnih enoloških postopkov, ki jih je v Ptujsko klet uvedel mladi enolog Bojan Kobal s sodelovanjem letečih enologov, ki so svoje znanje in izkušnje prinašali z gostovanjem v Ptujski kleti iz vseh kontinentov. ťPoslovna politika malih korakov, ki je z blagovnimi skupinami nobl in noblesse v Ptujski kleti pokazala, kaj vse je mogoče iztisniti iz odličnega grozdja s tega dela Štajerske, je tudi s številnimi odličji z vseh koncev sveta pokazala, da imamo v Ptuju ogromen kapital, ki ga je treba še bolj približati potrošnikom. Zato smo se odločili, da vrednote, ujete v steklenice iz Ptujske kleti, bolj odločno predstavimo potrošnikom in ljubiteljem vina v Sloveniji in svetu. V Skupini Perutnina Ptuj smo zato sprejeli odločitev, da vse izkušnje in znanje z upravljanjem blagovnih znamk po najkrajši možni poti prenesemo v svojo hčerinsko družbo Ptujsko klet. Zaradi tega smo podprli idejo o tem, da vsa vina iz Ptujske kleti združimo v enotno blagovno znamko Pullus in jo tudi pomagali soustvariti. Prepričani smo namreč, da je nova blagovna znamka Pullus poenotila eno od najpomembnejših potrošniških vrednot: sožitje med vinom in hrano. Ker smo živilskopredelovalna korporacija, je podpora blagovni znamki Pullus, ki jo v razlagi podpre še slogan Vino z okusom, pravzaprav logična. Ptuj, mesto trte in vina z dragoceno vinarsko tradicijo, je tudi mesto piščanca in vina. To kulinarično posebnost odslej pooseblja prav Pullus, ki ob tem na široko odpira še vrata številnim drugim kulinaričnim kombinacijam, in logično je, da je postal sestavina poslovne politike Skupine Perutnina Ptuj,Ť je na včerajšnji tiskovni konferenci izpostavil dr. Roman Glaser, predsednik uprave in generalni direktor Perutnine Ptuj.

Z izostreno pozornostjo in skrbnostjo pa je danes novo vinsko blagovno znamko Pullus prevzel v upravljanje Andrej Sajko, direktor Ptujske kleti. ťZdaj imamo še več razlogov, da naravne in zdrave lastnosti grozdja z enološkim znanjem in postopki preselimo v steklenice z imenom Pullus. Svežino, sortnost ter iskrivost smo ohranili v vinu zaradi vseh povsem nadzorovanih postopkov od vinograda do steklenice. V naslednjih letih bomo še razširili našo barrique klet pod ptujskim mestnim središčem, saj se je v preteklih nekaj letih pokazalo, da sodi z različnimi kombinacijami hrastovine z različnih koncev sveta dajejo izjemne dopolnitve temu, kar pridelajo naši vinogradniki v Halozah in Slovenskih goricah,Ť je na današnji tiskovni konferenci izpostavil Andrej Sajko, direktor Ptujske kleti, tik preden je Bojan Kobal, enolog Ptujske kleti, temeljito predstavil vse prednosti in okuse Pullusa.

Ptujska klet bo odslej vse svoje polnitve širila med potrošnike v trgovskih verigah in v gostinstvu z imenom nove blagovne znamke Pullus. Tako celovita prenova predstavlja edinstveni primer v slovenski vinarski industriji, Pullus pa na osnovi te poslovne poteze predstavlja simbiozo skoraj 800-letne ptujske vinarske zgodovine in več kot stoletno zgodovino delovanja Perutnine Ptuj. Obenem manifestira tudi sožitje okusov vina in hrane, z recepti na svojih etiketah pa prinaša tudi neizbrisno sporočilo kulinarične prihodnosti in privlačnosti krajev, iz katerih prihaja. Pullus ne skriva ambicij, da postane osrednja nacionalna vinska blagovna znamka s poudarjeno mednarodno penetracijo, predvsem pa priljubljenostjo med potrošniki v vseh ciljnih skupinah.

Sporočilo za javnost iz Ptujske kleti.