Ptujska klet, članica Skupine Perutnina Ptuj, je v soboto v restavraciji Romarin v Mariboru pripravila prvi Pullus Party zabavo z okusom. Degustacije se je udeleil cvet tajerskega, podravskega in pomurskega ivljenja, ki se je na lastne oči prepričal, zakaj vina Pullus tako uspeno osvajajo Slovenijo.
ťVino je poezija, moč, nekaj izmed najboljega, kar pride iz zemlje,Ť je v pozdravnem nagovoru zbranim poudaril gostitelj dr. Roman Glaser, predsednik uprave in generalni direktor Perutnine Ptuj, o uspenosti sinergije okusov med vinom in hrano pa je spregovoril tudi Andrej Sajko, direktor Ptujske kleti. Kasneje je Bojan Kobal, glavni enolog Ptujske kleti, priblino 250 gostom predstavil est vin Pullus.
V mariborski restavraciji Romarin je Ptujska klet, članica Skupine Perutnina Ptuj, organizirala prvi Pullus Party zabavo z okusom, prvo v vrsti promocijskih dogodkov v podporo novi vinski blagovni znamki Pullus. Ob tej prilonosti so na degustacijo povabili svoje poslovne partnerje, predstavnike tajerskega javnega ivljenja in druge goste ter jim predstavili opek estih vin. Ob strokovni podpori enologa iz Ptujske kleti so tako lahko temeljito spoznali est različnih Pullusov: extra suho belo penino letnik 2005, svei beli sauvignon 2007, zorjeni beli enkratni sivi pinot 2006, fermentiran v hrastovih sodčkih (posebna omejena polnitev), belo zvrst Cuveé izbor 7 sodov letnik 2005, beli sladki rumeni mukat 2007 in rdečo modro frankinjo letnik 2005, zorjeno 20 mesecev v sodu.
ťSinergija okusov je tisto, na kar smo stavili v Skupini Pertunina Ptuj,Ť je zbranim v pozdravnem nagovoru pred degustacijo razloil dr. Roman Glaser, predsednik uprave in generalni direktor Perutnine Ptuj, in dodal, da so z inavguracijo blagovne znamke Pullus lansko jesen tudi navzven zdruili 800-letno tradicijo donegovanja vin na Ptujskem s stoletno prehrambno izkunjo Perutnine Ptuj. ťRezultat je zmagovita kombinacija okusov, s katerimi bomo zagotovo osvojili srca uporabnikov,Ť je e povedal. Tudi Andrej Sajko, direktor Ptujske kleti, je v svojem gostiteljskem nagovoru zbranim poudaril pomen koncepta okusa. ťVino moramo demistificirati in ga začeti tudi v iri javnosti jemati kot hrano, kar tudi je,Ť je energično poudaril.
Pozdravu obeh gostiteljev je sledila podrobneja predstavitev estih Pullusov (vina Pullus so bila prodajna uspenica meseca decembra), ki jo je zbranim predstavil Bojan Kobal. O vinorodnih legah, stopnji zrelosti grozdja, barvi, droeh, botrifikaciji, cvetici in zatonu je govoril tako energično, da je hkrati z njim v vinih in okusu uivala celotna zbrana dručina, več kot 200 ljudi.