Vinogradništvo Steyer predstavilo svojo novo podobo

Ob izbrani vinski kapljici, odlični štajerski kulinariki in glasbi, so 29. septembra predstavili novo vizualno podobo blagovne znamke Steyer Vinogradništva Steyer s Plitvice v Radgonsko – Kapelskih goric.

V večernih urah so se na terasi hotela Arena zbrali poslovni partnerji, prijatelji in ljubitelji Steyerjevih vin. Gostitelja, Danilo in Magda Steyer, sta jih z besedo, glasbo in seveda pokušino vin popeljala skozi vse tri vinske linije – svežih sortnih vin, bogatejših zrelih vin ter predikatov za posebne priložnosti. Vsi se ponašajo tudi z novimi etiketami. Nova vizualna podoba je korak naprej v smelih načrtih družinskega vinogradništva Steyer, ki je pred leti stopil na vinski trg z veliko poguma, zagona ter ljubezni do žlahtne trte. Že na začetku so traminec postavili na prvo mesto in tam tudi ostaja – nenazadnje Steyerjeva hiša slovi tudi kot Hiša dišečega Traminca.

Steyerjevi vinogradi so nedaleč od kmetije, večinoma na Plitvičkem vrhu, Aženskem vrhu in Policah. Obdelujejo 16 hektarjev vinogradov, kjer grozdje še vedno trgajo ročno. Za svoj trud in pogum so bili že večkrat nagrajeni, med drugimi z zlato medaljo za dišeči traminec v Bruslju in zlato medaljo, ki so jo na ocenjevanju Dekanter v Londonu prejeli za vino Vaneja.

Svoje navdušenje nad vini vinogradništva Steyer je izrazila tudi vinska kraljica Društva vinogradnikov Radgonsko – Kapelskih goric, Janja Korošec, ki ji je družbo delala Ptujska vinska kraljica Tatjana Caf. Nenazadnje so vinske kraljice in župani njihov traminec kar dvakrat zapored izbrali kot najboljšega, kar ni tako samoumevno, saj je znano, da prav iz Radgonsko-Kapelskega okoliša prihajajo najboljši traminci.

Vina – tri linije:

  • Sveža sortna vina – svetla živahna etiketa, kar odraža tudi karakter vin: so sveža, mladostna, za vse trenutke in za dvigovanje prijetnega razpoloženja. So primerna za kombinacijo s širokim izborom jedi, ki jih vina harmonično dopolnjujejo in naredijo obrok polnejši in bogatejši. Med sortami, kot so Dišeči traminec, Chardonnay, Renski Rizling, Steyer cuvee 8, Sauvignon, ki jih uvrščajo v to skupino, se lahko pohvalijo še z Ranino, avtohtono sorto tega vinorodnega okoliša, katero vsako leto predstavijo kot prvo vino letnika.
  • Linija s temnimi – črnimi etiketami predstavljajo bogatejša zrelejša vina, ki so zorela v hrastovih sodih in so namenjena tistim, ki znajo ceniti vso žlahtnost vina.
  • Tretjo skupino ali linijo predstavljajo predikati – prav tako črna etiketa z zlatim napisom. Ta vina ponujajo esenco zemlje in neba, so vina za posebne priložnosti, za srkanje in popolne užitke… Na posebno mesto postavljajo Dišečo penino iz sorte Dišeči traminec, ki je edina v Sloveniji te sorte, pridelano po klasični metodi.

    Svoj komentar so k novi vizualni podobi blagovne znamke podali tudi oblikovalci iz studia 28 vitamin: ťBlagovna znamka Steyer je sodobna blagovna znamka družinskega posestva, temelječa na preverjenih tradicionalnih vrednotah. Njihova vizija je s poštenim, strokovnim delom, korak za korakom stopati po poti od vrhunske kvalitete do tiste še boljše. Poslanstvo je poznavalcem žlahtnega vina ponuditi vino, ki resnično zasluži to ime. Vizualna podoba blagovne znamke Steyer sledi tej jasno začrtani poti.Ť