Traminec in klopotec na Kapeli

V dveh letih se je občutno izboljšalo poslovanje družbe, kjer vino in turizem gredo z roko v roki; V nedeljo, 15.8. so pripravili Praznik traminca in dvig klopotca
KAPELSKA VINA ŽANJEJO USPEHE!

Te dni so minule dve leti trdega dela, odkar so v podjetju Kapela, Vinogradništvo in vinarstvo d.d. začeli uresničevati novi koncept poslovne politike, ki si ga je zastavila nova direktorica Milena Rajk. Temeljna obveza in odgovornost je bila usmerjena v ponovno obuditev nekdaj zelo znanega bisera slovenskega vinogradništva, ki se identificira s kapelskimi vinogradi in ponudbo izjemnih kapelskih vin. In danes sledijo viziji, po kateri želijo postati eden najbolj prepoznavnih pridelovalcev naravnih kakovostnih in vrhunskih vin v slovenskem prostoru in se pozicionirati kot nišni ponudnik na drugih trgih EU in trgih tretjih držav.

„V zadnjih dveh letih smo izvajali aktivno trženjsko politiko na domačem in tujih trgih ter razvijali koncept vinskega turizma, ki nam v našo klet privablja vse več obiskovalcev. Identifikacija koncepta vinskega turizma je ponudba ogleda prve okroglo zgrajene vinske kleti v slovenskem prostoru, ki jo krasi 105 hrastovih sodov v dveh etažah pod zemljo, pokušina naravnih kakovostnih in vrhunskih vin in na željo obiskovalcev domača kulinarika. V veliko veselje in zadovoljstvo nam je, da smemo obiskovalce razvajati še s prijaznostjo in toplino, kar je v trenutno ekonomsko zelo zahtevnih časih še kako pomembno“, pravi direktorica družbe kapela, vinogradništvo in vinarstvo Milena Rajk, ki je posebej vesela, da beležijo prve rezultate prodaje tudi na drugih trgih EU.

Temu vsekakor prispeva že v drugo prejeta medalja na sejmu Decenter v Londonu, ki je eden najprestižnejših sejmov v svetovnem merilu. Traminec izbor je v letu 2009 prejel bronasto medaljo za letnik 2007, Traminec izbor v letu 2010 pa srebrna medalja za letnik 2008. Prav to je botrovalo prvemu naročilu iz Anglije. Potrditev naročila imajo tudi za tržišče Belgije. V mesecu avgustu pa imajo pomembne razgovore tudi za nemški trg in druge trge EU. „Prodaja na tujih trgih je za naše podjetje izjemnega pomena in bo pomemben dejavnik nadaljnjega tehnološkega razvoja. Nenehno iščemo tudi nove poslovne priložnosti, ki bi jih med drugim želeli udejanjiti v sinergiji ponudbe tudi drugih delujočih v naši občini. Ugotavljamo namreč, da je ponudba naše občine raznolika, vsi delujoči v njej pa si želimo doseči optimalne sinergijske učinke, kar bi želeli promocijsko izraziti celotni slovenski javnosti. Prav v ta namen smo organizirali prireditev Praznik traminca in dvig klopotca, ki je bila na Kapeli v nedeljo, 15.8.2010“, pravi Rajkova, ki je razložila zakaj prav tako poimenovanje prireditve: Nesporno je namreč dejstvo, da uspevajo v kapelskih vinogradih izjemni traminci. To je plemenita in stara sorta, glede izbire tal zahteva traminec najboljše lege, globoka in plodna tla ter zanesljivo klimo.

„Ker vinogradi na Kapeli navedene pogoje izpolnjujejo ni zaman trditev, da razpolagamo z najboljšimi vinogradniškimi legami v slovenskem prostoru. Domneva se, da so traminec častili že Rimljani, kar ne preseneča, saj so v tramincu plemenite snovi, ki nas prijetno grejejo in razvajajo. Plemenitost, dolgoletna tradicija, plodnost rastišč, bogatost vrelcev in zanesljivost ter kakovost ponudbe, izražajo poslanstvo prireditve. Naša enologinja Barbika Žunič je o tramincu zapisala sledečo misel: Traminec, božanski dar narave, zlato obarvan od sonca in z roko človeško objet. Zaključek misli ťin z roko človeško objetŤ bomo strnili v medgeneracijskih delavnicah, saj je danes naša družba daleč od čutnosti, sočutja in razumevanja“, pravi naša sogovornica, ki tramincu dodaja še klopotec, kot simbol vinogradnikov. To je mejnik, ko so opravljena večja dela v vinogradih in ko se prične čas priprave na trgatev.

Bogato trgatev si želijo tudi vsi, ki so se trudili v nedeljo, 15.8.2010 vsem obiskovalcem pričarati nepozaben dan, preživet v osrčju kapelskih vinogradov. Milena Rajk je prepričana, da so s to prireditvijo, ki jo organizirajo prvič in bo v prihodnje postala tradicionalna, dodali pomemben mejnik k boljši prepoznavnosti ponudbe Kapele in širšega območja.

Besedilo in foto: O.B.