P&F Jeruzalem Ormo in P&F Jeruzalem Ljutomer v letu 2010 prodajo vina povečala za dobrih 30 odstotkov. Odlična kakovost in tevilne novosti so porok za učinkoviteje doseganje poslovnih ciljev ter tlakovanje poti proti vrhu med najbolje evropske vinogradnike.
Drubi P&F Jeruzalem Ormo in P&F Jeruzalem Ljutomer letonje leto zaključujeta pod okriljem tevilnih novosti ter spodbudnih poslovnih rezultatov. Pot med deset najboljih vinogradnikov Evrope na področju belih vin si utirajo s kakovostjo pa tudi z večjim izvozom, ki ga bodo po do sedaj razpololjivih podatkih letos povečali za kar 3-krat. Trgu se bodo tako doma kot v tujini predstavljali z enakim korporativnim logotipom p&f wineries, kar pomeni začetek izgradnje mednarodnega podjetja. Z razmerjem 49% prodaje na domačem in 51% na tujem trgu, so blie tudi zastavljenemu dolgoročnemu cilju, da 70 odstotkov vina izvozijo. Pri tem ne zapostavljajo domačega trga kjer so v letonjem letu ponudili tevilne novosti med drugim tudi posebno prestino linijo za gostince. Ves vloen trud tako na področju prodaje, kot na področju kakovosti se pozna v skupni prodaji, ki bo po ocenah za dobrih 30 odstotkov vija kot lansko leto. Naj ob tem samo spomnimo e na podatek, da spada področje Jeruzalema med 5 odstotkov najbolje ocenjenih svetovnih vinogradnikih leg, kar po besedah največjih slovenskih vinogradnikov pomeni veliko prilonost za trenje novih produktov v prihodnje.
Kljub slabi letini, ki je prizadela celotno vinogradnitvo so letos uspeli pridobiti, s pomočjo lastnih vinogradov ter kooperantov jeruzalemskih goric, 4.265 ton grozdja, kar je sicer za 30 odstotkov manj kot je bilo pričakovano, je pa vendarle 1.000 ton več kot lani. Da so obdrali visoko kakovost vina, so trgali le zdravo grozdje, in sicer s selekcioniranim ročnim trganjem. Kakovost pa nagrajuje tudi tujina. Ena izmed pomembnejih prodaj je zagotovo poiljka vin puklavec&friends v Kitajsko, kamor so distribuirali kar 1,5 milijonov steklenic vina, večje količine pa izvaajo tudi v Veliko Britanijo, Belgijo in na Nizozemsko.
Brez dvoma lahko rečemo, da je bilo leto 2010 leto velikih sprememb. Direktorica za trenje, finance in splone zadeve mag. Andreja Komel, je s poslovanjem drube zadovoljna: ťIzvedli smo tevilne spremembe, spremembe na bolje. Nova proizvodna linija, novo ime drube, novi izdelki, novi trgi, nove nagrade. Tega ni moč narediti brez odlične ekipe, zato hvala predvsem zaposlenim, da so sledili skupnim ciljem in jih pomagali uresničevati. A vsi se zavedamo, da smo ele na začetku poti. Cilji so zastavljeni visoko in pot med prvih deset Evrope je strma.Ť
Za kako velike spremembe gre priča tudi podatek, da so letos v enem sicer rekordnem dnevu napolnili več steklenic kot drugače v celem mesecu. Nov dnevni rekord tako znaa 59.000 steklenic. Vse rekorde pa je poruil tudi letonji november, v katerem so napolnili kar 940.000 steklenic, namenjenih tako domači kot tuji prodaji.
Zdruitev podjetij pod skupino p&f wineries pa je le eden od korakov, ki vodijo do uresničitve njihove vizije, vstopa med deseterico najboljih vinogradnikov Evrope. Glava pozornost je e naprej namenjena kakovosti. V ta namen so v polnilno linijo investirali kar 3,7 milijone evrov, s čemer so pridobili popolno kontrolo nad procesom proizvodnje ter dodatno vsebnost naravnih arom v vinu. Ponaajo se tudi z visoko kakovostjo vinogradov, ki so posledica povečanih vlaganj v obnovo. Če so prejnja leta obnavljali po 8 hektarjev vinogradov, so jih samo letos več kot 25 hektarjev. Letonje leto je zaznamovalo tudi povečanje tevila hektarjev vinogradov v okoliu, kar se je zgodilo prvič v zadnjih sedmin letih. Načrtujejo pa tudi nakupe vinorodnih povrin v tujini, natančneje v Makedoniji, s čemer bi dopolnili ponudbo z rdečimi vini.
Večjo odgovornost elijo prevzeti tudi na področju promocije kraja od koder prihaja njihovo vino. Tako obe hčerinski drubi v svojem imenu e nosita ime Jeruzalem, ki je v tujini vedno bolj prepoznaven kot vinorodni kraj od koder prihaja odlično vino. Danes ga tako poznajo preko vin puklavec&friends e na Nizozemskem, Kitajskem, v Veliki Britaniji ter Belgiji. Novost pa je tudi upravljanje z dvorcem Jeruzalem ter zidanico Malek, kar bo po besedah Komeljeve drubi dalo e nove prilonosti na področju turizma, kamor tejejo tudi hotelirstvo ter degustacijsko dejavnost.
Vrhunski ostajajo tudi izdelki, pomembne korake pa so v letonjem letu naredili na področju lastnega razvoja. Mitja Herga, direktor za enologijo in razvoj vinogradnitva in vinarstva: ťVsi vloki v drubo se kaejo tudi v kakovosti vin. Zavedamo se, da je kakovost na prvem mestu. In kakne osnove imamo! Tudi uradno sodi področje Jeruzalema med 5 odstotkov najboljih vinogradnikih leg za belo vino v svetu! To je velika odgovornost za nas, ki upravljamo s tem zakladom a hkrati tudi izjemna prilonost, ki ji namenjamo vso nao pozornost.Ť
Njihove blagovne znamke ostajajo enake, a prenovljene. V preteklem letu so bile delene vizualne prenove, ki je posledica zdruenja podjetij pod enim lastnikom. e naprej pa so to vina Jeruzalem Ormo, Ljutomerčan ter linija puklavec&friends. Slednja je namenjena zgolj izvozu, medtem ko sta ostali dve blagovni znamki namenjeni prodaji na domačem in blinjem tujem trgu. Če govorimo o razlikah, potem je potrebno omeniti, da sodijo vina Jeruzalem Ormo med nekoliko bolj trendna, suha vina, namenjena predvsem mlaji, bolj radovedni populaciji, medtem ko vina Ljutomerčan sodijo med bolj tradicionalna in namenjena vsakodnevnim prilonostim. Kot e omenjeno pa je linija vin pulkavec&friends namenjena zgolj izvozu in je v Sloveniji ni mogoče kupiti. Specifično za to linijo pa je tudi to, da je karakter vina za vsako dravo posebej prilagojen njihovemu trgu. Novost v letu 2010 pa je dodatno e nova linija vin za gostinstvo (HoReCa), ki bo na voljo zgolj v boljih restavracijah in hotelih. Tudi v Sloveniji, kjer je bila z uspehom e predstavljena.
V okviru dananjega srečanja z novinarji, pa so gostom razkazali tudi zbirko arhivskih vin. Ta namreč predstavlja največjo, ob tem pa tudi eno najbolj negovanih ter urejenih v Sloveniji.
Uspehi na tujih trgih
Vina P&F se uspeno pozicionirajo tudi na tujem trgu. Večje uspehe so tako do sedaj dosegli na Nizozemskem, Belgiji, v Veliki Britaniji in na Kitajskem. Njihova vina so tako na Nizozemskem e na voljo v trgovinah Jumbo, pri največjem nacionalnem distributerju z vini Gall&Gall ter potnikom letalske drube KLM. Prodor v letalsko drubo jim je prav tako uspel v Belgiji in sicer v Brussles Airliner. V Veliki Britaniji so na voljo v trgovski verigi Waitrose.
Nagrade v letu 2010
Drubi se v letu 2010 ponaata s tevilnimi domačimi in tujimi nagradami. V letu 2010 so vina iz ormoke in ljutomerske kleti namreč prejela tevilne medalje in priznanja na mednarodnih ter domačih ocenjevanjih vin, in sicer Concours Mondial de Bruxelles, Decanter World Wine Awards, Mundus Vini, International Wine Award London, International Wine and Spirits Competition, International Wine Challenge, Japan Wine Challenge ter Vino Slovenija Gornja Radgona.
Med najbolj prestine sodijo:
– 2 zlati medalji ( sauvignon in traminec Jeruzalem Ormo) na Concours Mondial de Bruxelles;
– 3 zlate medalje (ipon, sauvignon in zvrst ipon/sauvignon puklavec&friends) na Mundus Vini;
– Best in class (sauvignon blanc puklavec& friends) na International Wine Award London.
Dodatne informacije:
Dominika Rep, p&f wineries
tel.: 02/ 7415 721;
e-pota: dominika.rep@jeruzalem-ormoz.si