Radgonske gorice odslej ponujajo tudi sladko penino

Največji slovenski proizvajalec penin, podjetje Radgonske gorice, d.d., je na današnji novinarski konferenci predstavilo poslovanje podjetja v preteklem letu, načrte za prihodnost ter dogodke, ki jih pripravljajo. Za sladki vrhunec so poskrbeli s predstavitvijo in pokušino nove penine, ki prihaja iz njihove kleti. Liniji Srebrne radgonske penine se je namreč pridružila še najslajša različica, Srebrna radgonska penina rose – sladka.

""


Borut Cvetkovič, direktor podjetja Radgonske gorice, d.d., je predstavil poslovanje podjetja v letu 2010. Poudaril je, da je bil končni rezultat poslovanja v poslovnem letu 2010 dober, z njim smejo in morajo biti zadovoljni, še toliko bolj, ker razmere v dejavnosti in nasploh v gospodarstvu, niso dobre. Pridelali so več kot 2,5 milijona litrov vina, kar je za dobrih 17 % več kot leto prej, prodali pa 3,2 milijona steklenic. Finančni izid poslovanja v letu 2010 izkazuje 8,5 milijona evrov čistega prihodka od prodaje, kar je za 2 % več kot leta 2009. Na koncu so Radgonske gorice ustvarile skoraj 800 tisoč evrov dobička iz poslovanja, kar je za dobro tretjino več kot leto poprej. Vse to je bilo ustvarjeno s 116 zaposlenimi.



Dokazila o vrhunskosti vin, ki jih pridelujejo, so nedvomno priznanja, ki jih dobijo na prestižnih ocenjevanjih. V letih 2010 in prvi polovici 2011 so prejeli številne nagrade. Med njimi je priznanje Šampion, ki so ga na sejmu Gast v Splitu prejeli za Zlato radgonsko penino, tri zlate medalje so za Zlato radgonsko penino dobili na sejmu AGRA v Gornji Radgoni, prav tako z Zlato radgonsko penino pa so tudi na Festivalu vina v Ljubljani osvojili 1. in 3. mesto.


Borut Cvetkovič se je dotaknil tudi nadaljnjega razvoja družbe, katere uspeh bo temeljil na povečanju proizvodnje penečih vin, pospešitvi prodaje penečega programa tako v Sloveniji kot v tujini ter utrditvi imena blagovnih znamk Radgonskih goric.


""


Z visoko kvalitetnimi in tržišču zanimivimi vini si namreč želijo upravičiti ime ťHiša penin RadgonaŤ. Med pomembnejše mejnike nadaljnjega razvoja bo sodila tudi odločitev o preselitvi proizvodnje na novo lokacijo, z izgradnjo sodobne kleti, o čemer bo odločitev sprejeta v odvisnosti od pridobitve ustreznih zemljišč za postavitev nove kleti z vso pripadajočo infrastrukturo.



Trenutno obnavljajo stavbo pred arhivskima kletema, kjer načrtujejo novo trgovino, degustacijsko in klubsko sobo, urejeno dvorišče in dvigalo, s katerim bodo dostop omogočili tudi invalidom. S prenovo se bo odprla možnost individualnih turističnih ogledov, saj za sedaj sprejemajo le skupine.



V podjetju prihaja tudi do kadrovskih sprememb, saj bo Branka Križana, dosedanjega vodjo prodaje v podjetju, po njegovi upokojitvi sredi avgusta tega leta nadomestil Sandi Brumen, ki je do sedaj vodil marketing v podjetju Radgonske gorice. Za marketing bo sedaj skrbela Andreja Novak, izvoz pa prevzema Blaž Edšidt.


http://www.radgonske-gorice.si/


""