Ob novem vinu blagovne znamke Ljutomerčan je največji slovenski vinar predstavil letonje prodajne rezultate blagovne znamke Ljutomerčan ter investicije in načrte za prihodnje leto. V ljutomerskem delu podjetja med drugim načrtujejo zasaditi 70.500 novih trt na 25,29 ha, v ormokem delu pa skoraj 55 tisoč trt na 15,75 ha.
Največji slovenski vinar je v ljutomerski kleti predstavil letonje prodajne rezultate blagovne znamke Ljutomerčan. Letos se je prodaja buteljčnega programa dvignila za kar 34 odstotkov. Do konca leta pričakujemo, da bo prodanih 140 tisoč steklenic buteljk, od česar skoraj polovico dosega prodaja rumenega mukata. V litrskem programu pa je prodaja ostala na lanskoletni ravni, tako da ocenjujemo, da bo do konca leta prodaja dosegla 450 tisoč prodanih steklenic, je ob predstavitvi povedal direktor P&F Jeruzalem Ljutomer in P&F Jeruzalem Ormo Mitja Herga. Sicer so v letonjem letu izvedli e tevilne finančne nalobe za ljutomerski del podjetja. Investirali so v kletarsko in vinarsko opremo, nadgradili in obnovili hladilni sistem in obnovili del vinske posode, investicije pa načrtujejo tudi v prihodnjem letu.
Pri P&F Jeruzalem Ljutomer so predstavili tudi letos obnovljene vinograde ljutomerskih goric v Slamnjaku, Rinčetovi in Nunski grabi. ťV ljutomerskem delu goric smo letos obnovili skoraj 25 hektarjev vinogradov oziroma skoraj 75 tisoč trt. Kar zadeva sorte je bilo največ obnovljenih trt ipona (36 tisoč), belega pinota (20 tisoč), obnovljene pa so tudi bile trte sauvignona, sivega in modrega pinota ter renskega rizlinga. V ormokem delu goric je bilo obnovljenih več kot 5 hektarjev vinogradov oziroma nekaj več kot 20 tisoč trt sauvignona in renskega rizlinga.Ť, je razloil direktor Herga in dodal, da je narejen tudi načrt sajenja v letu 2013. V ljutomerskem delu načrtujejo zasaditi 70.500 novih trt na 25,29 ha, v ormokem delu pa skoraj 55 tisoč trt na 15,75 ha.
Druenje se je pod sloganom najbolje stvari v ivljenju je potrebno deliti z drugimi zaključilo na Dvorcu Jeruzalem, kjer so predstavili novo buteljčno vino Kvartet. Po tramincu, ki je na police trgovin priel meseca avgusta letos, je Kvartet e dodatno obogatil paleto vin blagovne znamke Ljutomerčan. Direktor prodaje v P&F Jeruzalem Ormo Toma Kriaj je med drugim povedal: ťNedavno lansiranje vina Kvartet na slovenski trg trenutno se ga da kupiti izključno v Hoferjevih prodajalnah smo podprli z močno marketinko kampanjo, saj elimo povečati prepoznavnost blagovne znamke Ljutomerčan, s prodajnega vidika pa v liniji Ljutomerčan dolgoročno načrtujemo izboljanje prodaje buteljčnega programa.Ť