Največji slovenski vinar je priredil dogodek, na katerem je predstavil tri nova peneča vina blagovne znamke Gomila, pridelana po klasični metodi. Namenjena so prodaji izključno v gostinskem sektorju.
P&F Jeruzalem Ormo je včeraj v večernih urah na ljubljanskem gradu, v skladu s svojim sloganom ťnajbolje stvari v ivljenju delimo z drugimiŤ, organiziral predstavitev treh novih penin blagovne znamke Gomila. Gre za prve penine največjega slovenskega vinarja, ki so pridelane po tradicionalni metodi.
Prve penine po charmat metodi so v ormoki vinski kleti proizvedli e od leta 1971 (trenutno je v njihovi ponudbi pod blagovno znamko Jeruzalem Ormo pet penin). S prihodom novih lastnikov leta 2009, se je pojavila elja po napredku in razvoju. Porodila se je ideja, ustvariti penine po tradicionalni metodi, ki bi nosile lokalni pridih. Po več kot dveh letih budnega spremljanja devetih na začetku izbranih vin, je tako napočil čas, ko lahko trgu predstavijo tri penine, ki kaejo največji potencial. Gre za penine: 100% Modri pinot, 80 % ipon & 20 % Chardonnay in 80 % ipon & 20 % Modri pinot.
Peneča vina so gostje okuali ob skrbno izbranih kulinaričnih dobrotah v spročenem druenju ob prijetni glasbeni spremljavi. Predstavitev penin je vodil enolog Rok Jamnik, ki je med drugim povedal: ť Zgodbo penin Gomila smo začeli pisati leta 2010, z vini letnika 2009. Z eljo ustvariti penino, katere osnova bi bila lokalna sorta, se je kot najprimerneja pokazala sorta ipon, ki daje nevtralna vina z nekoliko vijo kislino, kar je odlična osnova za pridelavo penin po tradicionalni metodi. Da bi sortni sestav nadgradili, smo dodali e sorti Modri pinot in Chardonnay, ki se tradicionalno uporabljajo pri pridelavi tovrstnih penin.
Na dogodku je prodajne načrte novih penin predstavil direktor podjetja Mitja Herga: Tako kot ostala vina iz linije Gomila, bodo tudi nove penine po tradicionalni metodi namenjene izključno gostinskemu sektorju. V njih bodo lahko uivali gostje ekskluzivnih slovenskih in svetovnih restavracij, ne bo pa se jih dalo kupiti v prosti prodajiŤ.