V sklopu priprav na veliko promocijo slovenskih vin, turizma in delikates – Slovienian Wine Promotion 2014, ki bo potekala 30. in 31. maja je v uglednem lokalu v Bratislavi potekala degustacija vrhunskih slovenskih vin.
Pokunja je potekala pod okriljem SloVino Instituta, pod strokovnim vodstvom sommelierke Andrejke Koir Gaovič in ob podpori gospoda Maroa Mačuha, PhD.
Povzetek poročila: IZVEDENE AKTIVNOSTI & ODZIVI GOSTOV
25. aprila 2014 smo v Bratislavi pripravili predstavitev slovenskih vin in vinarjev. V prijetnem ambientu trendi lokala Foxford smo predpremierno priredili degustacijo za povabljene izbrane goste, lastnike restavracij, vinotek, vinske trgovce, novinarje in druge. Zaradi zanimanja gostov se je degustacija v poznejih urah razirila na celoten lokal.
Degustacijo smo pospremili s kratkimi opisi vinarjev ter predstavitvijo Slovenije kot vinorodne deele, vino smo predstavili skupaj z odličnimi lokalnimi kulinaričnimi delikatesami.
Zaradi velikega zanimanja smo se odločili, da dogodek razdelimo v dve enakovredni predstavitvi. V prvi smo predstavili vina Zlatega griča, Hie Doppler, M-enostavno dobra vina, Pullus vina iz Ptujske kleti, Vina Rodica, Vina Gjerke, vina Vinogradnitva ličar in Vina Mulec.
Izjemen odziv je poelo vino modri pinot, pridenlan na belo – Mulec, tako zaradi edinstvenosti, ki je na Slovakem ne poznajo, kot tudi zaradi okusa in sveine. Vino je e posebej navduilo enske, ki so se udeleile pokunje.
Pohvale so le tudi chardonnayu – Sanctum predvsem zaradi izjemne mehkobe, maslenosti in elegantnega "oaky flavor" pridaha kletarjenja v lesenem sodu ter arome in okusa.
Čustven odziv je bil nad modro frankinjo, ki jo Slovaki začitniko slavijo kot svoj najbolji vinski proizvod. Rezultat – ne samo v hokeju, tudi v modri frankinji so nam priznali premoč. Navdueno so peli hvale izjemni steklenici modre frankinje Pullus iz Ptujske kleti, zaradi uravnoteenosti vina, barve in arome.
Refok hie Rodica je bil degustacija zase, saj Slovaki ne poznajo niti sorte kot tudi dejstva, da ima Slovenija tudi obalo. Prepričala jih je prijetna harmonija trpkosti, arome in okusa ter seveda izjemne barve.
Penina Rose Zlatega griča je bil seveda uspeh predvsem za pripadnice enskega spola. Tudi prisotni lastnik lokala jo eli uporabiti v redni ponudbi, kot aperitiv pri sprejemih na različnih dogodkih.
Ne smemo pozabiti tudi vina 360 Hie vina Doppler, kot vedno uspena predstavitev zaradi drugačnosti.
Pohvale so poela vina, Rock n Roll (renski rizling), M – enostavno dobrih vin, ki so ga prav tako nagradili, in sivi pinot Vinogradnitva ličar. Vino hie Gjerke je e na prvi pogled osvojilo z izvirno steklenico, nalepko kot tudi vsebino.
Vina so navduila prisotne. Sklenjeni so zametki prvih poslov. Vse napisano potrjuje smer in pravilno odločitev Zavoda SloVino o organiziranem vstopu slovenskih vin na vinsko kulinarično sceno Bratislave.
Naslednjo degustacijo za novinarje in HoReCa publiko pripravljamo v sredini meseca maja. Tako bomo dodobra segreli ozračje in vzpodbudili zanimanje ključnih mnenjskih voditeljev o slovenskih vinih in to e preden bo 30. in 31. maja v hotelu Sheraton Bratislava potekala vrhunska predstavitev slovenskih vinarjev in turizma: Slovenian Wine Promotion by SloVino o kateri si lahko več preberete na spletni povezavi http://www.slovino.com/bratislava2014