Velika promocija slovenskega vina, turizma in delikates – Slovenian Wine Promotion Bratislava 2014
Slovenska vina, turistične storitve in slovenske delikatese se 30. in 31. maja predstavljajo na veliki promociji slovenskih okusov v Bratislavi.
Prireditev, ki je v skupni promociji zdruila več kot petdeset ponudnikov, poteka v organizaciji Zavoda SloVino ob podpori Veleposlanitva Republike Slovenije v Bratislavi. Velika slavnostna dvorana hotela Sheraton bo prostor srečanj slovenskih okusov z najpombnejimi turističnimi in vinskimi poslovnei iz Slovake.
Dvodnevno dogajanje se bo odvijalo na treh izjemnih lokacijah. Dvorana Ballroom Sheraton hotela Bratislava bo osrednje prizoriče prvega dne, kjer bo mono okuati slovenske dobrote. V eni najmodernejih slavnostnih dvoran na slovakem se bodo pokunje slovenskega vina in delikates prepletale s turističnim workshopom in obiskom pomembnih gostov, diplomatov, vinskih trgovcev, lastnikov vinotek, hotelirjev, turističnih agentov, sommelierjev in predstavnikov medijev. V sklopu dogajanja bo potekalo uradno srečanje med vodstvom slovake organizacije sommelierjev in vodstvom Drutva vinskih svetovalcev Sommelier Slovenije. Vabljeni gosti bodo večer zaključili s slavnostno večerjo, ob kateri se bodo v hotelu Sheraton stregla tudi slovenska vina!
Drugi dan bo v znamenju javne promocije na osrednjem trgu Eurovea, tik ob sprehajaliču ob Donavi. Trg ima izjemno lokacijo in frekvenco obiskovalcev, saj se nahaja ob vhodu v največje in najprestineje nakupovalno srediče v Bratislavi. Predstavitev bo usmerjena v prodajne pokunje vina in dobrot iri javnosti.
Večer se bo nadaljeval z zabavo, promocijo in degustacijo izbranih slovenskih dobrot v elitnem Roof baru s teraso na strehi in pogledom na Donavo. Tudi tu se bo pilo slovensko! Legendarni klub bo namreč ponujal vina Pullus in radgonske penine. Dogajanje bo popestril glasbeni nastop slovenskih skupin The Rocktors in Akustični orgazem ter slovake rock skupine Funkiez. Okusna zabava s slovenskimi vini je zagotovljena.
Dejan Baier, direktor Zavoda SloVino je povedal: ťSlovenian Wine Promotion Bratislava 2014 je sklop dogajanj, kjer koristimo sinergije turistične in vinske ponudbe. Uporabljamo nov pristop in dokazujemo, da je vino odličen medij za navezovanje kontaktov in za laje doseganje rezultatov. Petdeset ponudnikov iz Slovenije se v Bratislavo odpravlja z jasnim ciljem: vzpostavitev poslovnih odnosov s prvovrstnimi slovakimi partnerji, kar bo rezultiralo v prodaji slovenskih vin in vpisom slovenske turistične ponudbe v kataloge pomembnih slovakih turističnih agencij. Pristop je ambiciozen! Vendar prav vse raziskave Zavoda SloVino kaejo, da ima Slovenija veliko ponuditi kupcem na bratislavskem pol miljonskem triču. Tako velike promocije ne bi bilo mono izpeljati brez partnerjev iz drube Bratislavský okrážovací spolok, vodje projekta na slovakem Andrejke Gaovič Koir in izjemne podpore Veleposlanitva Republike Slovenije v Bratislavi,Ť zaključi glavni organizator prireditve.
Dodatne informacije:
Zavod za razvoj in raziskovanje gostinskih in kmetijskih dejavnosti SloVino
Dejan Baier, direktor
dejan@slovino.com
Podrobnosti o dogajanju: www.slovino.com/bratislava2014