Zavod SloVino s partnerji je ob podpori gospodarske diplomacije pod častnim pokroviteljstvom Veleposlanitva Republike Slovenije v Bratislavi uspeno izpeljal največjo poslovno usmerjeno predstavitev slovenskega vina, delikates in turizma na slovakem trgu doslej. Navduenje nad kakovostjo je bilo izjemno. Le nekaj dni po predstavitvi so v ponudbo več slovakih vinotek e dodana izbrana vrhunska slovenska vina. Vinarji so odkrili triče, ki si zaslui posebno pozornost.
Slovenska vina in turizem na slovakem trgu
Vino je bilo uporabljeno kot prodajni potencial in ob enem kot izjemni medij za predstavitev okusov in doivetij Slovenije
V eni najlepih gala dvoran slovake, v slavnostni plesni dvorani luksuznega hotela Sheraton Bratislava se je predstavilo več kot petdeset ponudnikov izbranih slovenskih okusov in doivetij. Na pokunjo je bila ponujena izjemna vinska selekcija iz vseh slovenskih vinorodnih deel in najkakovostneje delikatese. Ponudniki turističnih kapacitet so se predstavljali na uspenem workshopu in nato na promocijskih predstavitvah skupaj z vinarji. Tako je bilo vino uporabljeno kot prodajni potencial in ob enem kot fantastični medij za predstavitev okusov Slovenije. Med gosti so bili v ospredju pomembni bratislavski vinski trgovci, vinski agenti, HoReCa distribucijska podjetja, lastniki gostinskih verig, regionalni efi nabave vina enega največjih trgovcev na slovakem, slovaki sommelierji, F&B managerji z ladij po Donavi, lastniki vinotek, gostinci, hotelirji, veliko novinarjev, nekaj ekselenc veleposlanikov in vsi pomembni slovaki turistični operaterji.
Dejan Baier, direktor Zavoda SloVino: "Predstavitev v Bratislavi je pokazala, da smo izbrali ciljno triče, na katerem imajo slovenska vina izjemni potencial. Ob podpori slovenskega veleposlanitva in slovakih partnerjev nam je uspelo privabiti več kot dvesto pomembnih odločevalcev, v veliki meri poslovnih obiskovalcev osrednje predstavitve v luksuznem hotelu Sheraton. Organizatorji tejemo za velik uspeh, da je e na prvi tovrstni prireditvi v Bratislavi prilo do realizacije poslov. Kar nekaj uvoznikov, lastnikov vinotek in gostincev je e na samem dogodku oddalo naročila in vključilo slovenska vina v ponudbo. Bratislava je za slovenska vina in dobrote eden od trgov prihodnosti! Skupaj z vinarji ga bomo negovali in razvijali.
Srečanje sommelierjev Drutva vinskih svetovalcev Sommelier Slovenije s kolegi iz slovake sommelierske asociacije je na okrogli mizi v okviru Slovenian Wine Promotion Bratislava 2014 pokazalo, da je tovrstna mednarodna izmenjava znanj izjemno koristna in dobrodola. Organizatorji iz Zavoda SloVino e snujejo nove načrte za vstop kakovostnega slovenskega vina v najprestineje restavracije in vinoteke v Bratislavi. e na sprejemu so prejeli častno povabilo primatorke upanje starega mesta Bratislava za enotedensko promocijsko – prodajno predstavitev v paviljončku na turistično najbolj frekventni točki Bratislave. Vsi sodelujoči ponudniki se strinjajo, da je potrebno e intenzivirati slovensko prisotnost na tem, od Slovenije le slabe tri ure oddaljenem triču!
Podrobnosti o dogajanju: www.slovino.com/bratislava2014