Uspeh: Slovenian Wine Promotion Bratislava 2014

Zavod SloVino s partnerji je ob podpori gospodarske diplomacije pod častnim pokroviteljstvom Veleposlaništva Republike Slovenije v Bratislavi uspešno izpeljal največjo poslovno usmerjeno predstavitev slovenskega vina, delikates in turizma na slovaškem trgu doslej. Navdušenje nad kakovostjo je bilo izjemno. Le nekaj dni po predstavitvi so v ponudbo več slovaških vinotek že dodana izbrana vrhunska slovenska vina. Vinarji so odkrili tržišče, ki si zasluži posebno pozornost.

Slovenska vina in turizem na slovaškem trgu



Vino je bilo uporabljeno kot prodajni potencial in ob enem kot izjemni medij za predstavitev okusov in doživetij Slovenije



V eni najlepših gala dvoran slovaške, v slavnostni plesni dvorani luksuznega hotela Sheraton Bratislava se je predstavilo več kot petdeset ponudnikov izbranih slovenskih okusov in doživetij. Na pokušnjo je bila ponujena izjemna vinska selekcija iz vseh slovenskih vinorodnih dežel in najkakovostnejše delikatese. Ponudniki turističnih kapacitet so se predstavljali na uspešnem workshopu in nato na promocijskih predstavitvah skupaj z vinarji. Tako je bilo vino uporabljeno kot prodajni potencial in ob enem kot fantastični medij za predstavitev okusov Slovenije. Med gosti so bili v ospredju pomembni bratislavski vinski trgovci, vinski agenti, HoReCa distribucijska podjetja, lastniki gostinskih verig, regionalni šefi nabave vina enega največjih trgovcev na slovaškem, slovaški sommelierji, F&B managerji z ladij po Donavi, lastniki vinotek, gostinci, hotelirji, veliko novinarjev, nekaj ekselenc veleposlanikov in vsi pomembni slovaški turistični operaterji.

Dejan Baier, direktor Zavoda SloVino: "Predstavitev v Bratislavi je pokazala, da smo izbrali ciljno tržišče, na katerem imajo slovenska vina izjemni potencial. Ob podpori  slovenskega veleposlaništva in slovaških partnerjev nam je uspelo privabiti več kot dvesto pomembnih odločevalcev, v veliki meri poslovnih obiskovalcev osrednje predstavitve v luksuznem hotelu Sheraton. Organizatorji štejemo za velik uspeh, da je že na prvi tovrstni prireditvi v Bratislavi prišlo do realizacije poslov. Kar nekaj uvoznikov, lastnikov vinotek in gostincev je že na samem dogodku oddalo naročila in vključilo slovenska vina v ponudbo. Bratislava je za slovenska vina in dobrote  eden od trgov prihodnosti! Skupaj z vinarji ga bomo negovali in razvijali.”

Srečanje sommelierjev Društva vinskih svetovalcev Sommelier Slovenije s kolegi iz slovaške sommelierske asociacije je na okrogli mizi v okviru Slovenian Wine Promotion Bratislava 2014 pokazalo, da je tovrstna mednarodna izmenjava znanj izjemno koristna in dobrodošla. Organizatorji iz Zavoda SloVino že snujejo nove načrte za vstop kakovostnega slovenskega vina v najprestižnejše restavracije in vinoteke v Bratislavi. Že na sprejemu so prejeli častno povabilo primatorke – županje starega mesta Bratislava za enotedensko promocijsko – prodajno predstavitev v paviljončku na turistično najbolj frekventni točki Bratislave. Vsi sodelujoči ponudniki se strinjajo, da je potrebno še intenzivirati slovensko prisotnost na tem, od Slovenije le slabe tri ure oddaljenem tržišču!



Podrobnosti o dogajanju: www.slovino.com/bratislava2014