Pričetek trgatve v Vinski kleti Goriška Brda v soboto, 23.8.2014.

Pričakujejo količinsko povprečen letnik. V klet bodo sprejeli približno 7000 ton grozdja.

Trgatev v Vinski kleti Goriška Brda poteka zelo načrtno in organizirano. Skrbno spremljajo dozorelost grozdja v vsakem vinogradu posebej in skupaj z vinogradnikom določijo optimalen čas trgatve glede na tehnološko in organoleptično zrelost grozdja, tako da lahko kar najbolje izkoristijo potencial posamezne lege.


Letošnje obilno poletno deževje je za slovenske vinogradnike predstavljalo velik izziv. Potrebno je veliko več pozornosti in ročnega dela, da lahko kljub ekstremnim razmeram pričakujejo zdrav pridelek. Zaradi obilne rasti je potrebno pogostejše odstranjevanje listov okrog grozdov, le tako se lahko zagotovi dovolj zračnosti, prepreči razvoj bolezni in omogoči optimalne pogoje za dozorevanje.


Pričakujejo, da bodo alkoholne stopnje vin letnika 2014 nekoliko nižje, kar je pravzaprav v trendu, saj so letos začeli s posebnima linijama vin za ameriški in domači trg, kjer je poudarek ravno na zmerni alkoholni stopnji. Lažja, sadno dišeča in bolj osvežujoča vina so v svetu vse bolj priljubljena in zaželena. Tudi vino namreč sredi trendu zdravega prehranjevanja, lažjih jedi in nižjega vnosa kalorij. V prenovljeni liniji vin Villa Brici LIGHT združujejo prednosti zgodnje trgatve in inovativne tehnološke rešitve. Tako pridelajo vino z zmerno alkoholno stopnjo okrog 10,5 % volumskega alkohola, polnim okusom in izraženimi sortnimi značilnostmi.


Trgatev bodo pričeli s sorto modri pinot, ki je osnova za penine, in belimi sortami za linijo Villa Brici LIGHT (chardonnay, sivi pinot, rebula), nadaljevali pa z belimi sortami za ostale linije. Z rdečimi sortami bodo pričeli v drugi polovici septembra. Vrh trgatve bo drugi in tretji teden v septembru, zadnje grozdje pa bodo potrgali v začetku oktobra.


Razumevanje teritorija skozi osebno doživetje je izjemno pomembno marketinško orodje. Trgatev je v Vinski kleti Goriška Brda zato tudi pomemben dogodek za promocijo na tujih trgih. Tudi letos bodo v času trgatve v Slovenijo pripeljali več kot 80 pomembnih kupcev in mnenjskih voditeljev iz ZDA, Velike Britanije, Kitajske, Srbije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine in Poljske.  V Sloveniji ostanejo več dni. Peljejo jih ob Soči do Bovca, v Postojnsko jamo, na Bled in staro Ljubljano. Vedno so navdušeni nad lepoto in raznolikostjo narave, pestro kulinariko in sproščenostjo tukajšnjih ljudi. Ko tako doživijo Slovenijo postanejo resnični ambasadorji slovenskih vin.