10 dejstev o podjetju Wexiodisk, ki je skrbelo za čistočo kozarcev na Salonu VinDel 2014

Podjetje Wexiodisk je v tujini znano že vrsto let. Od leta 2013 se njegova uspešna zgodba razvija tudi v Sloveniji. V nadaljevanju je navedenih deset dejstev, ki podjetju zagotavljajo trden položaj na trgu pomivalne tehnike.

""


 


 


10 dejstev o podjetju Wexiodisk



DEJSTVO ŠT. 1: Močna tradicija podjetja



Wexiodisk je na švedskem ustanovljeno podjetje, ki je pričelo s svojim delovanjem leta 1972. Trije lastniki z izkušnjami v izdelavi gostinske opreme so imeli vizijo, ki je temeljila na velikem potencialu pri dobavah kakovostnih pomivalnih strojev. Zaradi njihovega znanja in ambicij, ki so vodili k izjemni kakovosti, jim je uspelo prodreti na trge zunaj švedskih meja. Tovarna v Vaxjo je bila zgrajena leta 1985. Od leta 2004 je podjetje v lasti italijanske Ali Group-e. Podjetje si je v več kot 42-letnem delovanju na področju izdelave visokokakovostnih strojev zagotovilo trden položaj na trgu.



DEJSTVO ŠT. 2: Proizvodnja ostaja na Švedskem



Vse ključne elemente proizvajajo na jugu Švedske, med Malmom in Stockholmom, v Vaxjo, kjer nobene faze proizvodnje ne prepuščajo naključju. Vse, od začetnih faz, robotskega razreza, varjenja pločevine in končnega testiranja vsakega pomivalnega stroja posebej, izvaja približno 170 zaposlenih v tovarni. Na ta način podjetje Wexiodisk pod lastno blagovno znamko in pod blagovno znamko Metos proizvaja prvovrstne pomivalne stroje.



DEJSTVO ŠT. 3: Visok nivo kakovosti izdelave



Podjetje si od vsega začetka prizadeva za zadovoljstvo vseh strank in vsaka stranka posebej mora postati odlična referenca. Osredotočilo se je na visok nivo kakovosti, kar pomeni varnost v delovanju strojev, nizke stroške delovanja skozi celotno življenjsko dobo strojev in vzdrževanja ter predvsem sama učinkovitost pomivanja. Podjetje si prizadeva ustvarjati najboljše stroje na trgu pomivalne tehnike. Strategija podjetja torej temelji na kakovosti izdelkov in ne na njihovi nizki ceni.


 


Wexiodisk si od vsega začetka prizadeva za zadovoljstvo vseh strank in vsaka stranka posebej mora postati odlična referenca.



DEJSTVO ŠT. 4: Svetovno razvejana distribucijska mreža



Danes ima podjetje Wexiodisk vodilno vlogo na skandinavskem trgu, svoje distribucijske mreže pa ni razširilo le na evropski trg ampak tudi na japonskega in avstralskega. Svoje stroje izvaža v 31 držav in ima sklenjene prodajne dogovore z več kot 70 distributerji po celem svetu. Preko distributerjev, ki poznajo lokalne razmere in stanje na posameznih trgih, ima razvejano servisno mrežo. Podjetje vse svoje partnerje skrbno izbere, jih izobražuje, podpira in je na sploh z njimi v stalnem stiku. V zadnjih letih je podjetje uspešno izpeljalo tudi nekaj projektov v gostinski oskrbi letal, ki so znani kot skupina kupcev z izredno visokimi zahtevami.



DEJSTVO ŠT. 5: Zelena strategija –
skrb za okolje



Podjetje se zaveda, da je voda bistvena sestavina življenja in da 1,1 milijarde prebivalstva na svetu nima dostopa do kakovostne pitne vode. Zaradi tega zavedanja je razvilo vrsto rešitev za pomivanje posode z namenom ustvariti najboljši pomivalni stroj na svetu, ki je v prvi vrsti ekonomičen skozi svojo celotno življenjsko dobo. Znižanje stroškov elektrike, vode in detergenta vpliva na znižanje porabe energije in obremenitve ozračja s CO2. ICS+ in DUPLUS sta dve izmed patentiranih rešitev, s katerima podjetje zmanjšuje vpliv pomivanja na okolje.



Wexiodisk se zaveda, da je voda bistvena sestavina življenja.



DEJSTVO ŠT. 6: Filozofija podjetja temelji na ekonomičnosti skozi celotno življenjsko dobo



Pomivalni stroji so vedno veljali za ogromne porabnike energije in vode, zato se je podjetje še posebej osredotočilo na ekonomičnost izdelka skozi njegovo celotno življenjsko obdobje. Nove patentirane tehnologije omogočajo precejšnje znižanje vseh energentov in samega vzdrževanja pomivalnega stroja kar za 30 odstotkov, v nekaterih primeri pa lahko celo do 70 odstotkov. S tem pa ne vplivajo le na znižanje stroškov poslovanja ampak tudi na kakovost življenja uporabnikov.



DEJSTVO ŠT. 7: Prodaja celovite rešitve



Strategija prodaje je osredotočena na celotno rešitev pomivanja, nikakor ne le na začetno prodajo izdelka. Pomivalni stroji Wexiodisk se ne prodajajo preko katalogov ali interneta. Podjetje in njihovi distributerji poskrbijo za celotno zasnovo procesa pomivanja, torej za odlaganje umazane posode, zlaganje v košare, predpomivalni sistem, premik do in iz pomivalnega stroja, nastavitev optimalnega časa in intenzivnosti pomivanja, sušenja ter odlaganja.


 


Poskrbi se za celotno zasnovo procesa pomivanja, torej za odlaganje umazane posode, zlaganje v košare, predpomivalni sistem, premik do in iz pomivalnega stroja, nastavitev optimalnega časa in intenzivnosti pomivanja, sušenja ter odlaganja.


 


DEJSTVO ŠT. 8: Celostna podpora od nakupa naprej



Osnova prodaje je podpora uporabniku od nakupa naprej, saj je cilj podjetja zadovoljstvo vsakega uporabnika posebej. Poprodajna ekipa zagotavlja tehnično usposabljanje in podporo vsem distributerjem na glavnih trgih, kar omogoča, da so le-ti v nadaljevanju kakovostna podpora končnim uporabnikom. Pravilna namestitev pomivalnega stroja, popolna prilagoditev uporabniku in seveda tudi znanje samega uporabnika o pravilnem rokovanju s strojem so ključni za optimalno delovanje pomivalnega stroja. Podpora, ki jo nudi podjetje in v njihovem imenu lokalni poslovni partnerji, poteka tekom celotne dobe uporabe stroja. Uporabnik lahko vedno pokliče serviserja, ki ima na zalogi vse potrebne rezervne dele.


 



Pravilna namestitev pomivalnega stroja, popolna prilagoditev uporabniku in seveda tudi znanje samega uporabnika o pravilnem rokovanju s strojem so ključne za optimalno delovanje pomivalnega stroja.



DEJSTVO ŠT. 9: Sistem strojnega predpomivanja



Tradicionalno predpomivanje s tuširanjem in namakanjem posode pomeni ogromno količino porabljene tople vode. Tehnologija Wexiodiskovega predpomivalnega stroja je edinstvena rešitev in pomeni tudi 200.000 litrov prihranka vode letno pri 150 pomitih košarah dnevno. Sistem za pomivanje uporablja odpadno vodo glavnega pomivalnega stroja, ki je že segreta in že vsebuje detergent. Na ta način se posoda že v začetni fazi namoči in grobo pomije.



Zadnje, a zato nič manj pomembno dejstvo je:


 


DEJSTVO ŠT. 10: Za pomivanje je potreben le en liter vode



Duplus je patentirana tehnologija, zaradi katere je Wexiodiskov pomivalni stroj najbolj varčen na svetu, saj za izpiranje uporablja znatno manj vode od tradicionalnega pomivalnega sistema. Tehnologija duplus porabi le en liter sveže vode za eno pomivanje, za kar je podjetje leta 2013 v Angliji prejelo nagrado ťSustainable Catering Equipment Award 2013Ť.



 



Pomivalne stroje Wexiodisk v Sloveniji zastopa družba DSP d.o.o., Gasilska cesta 12, Grosuplje.