Zavod SloVino s partnerji je ob podpori gospodarske diplomacije pod častnim pokroviteljstvom Veleposlaništva Republike Slovenije v Bratislavi uspešno izpeljal največjo poslovno usmerjeno predstavitev slovenskega vina, delikates in turizma na slovaškem trgu doslej. Dogodek, poimenovan Slovenian Wine Promotion Bratislava 2014, se je odvijal 30. in 31. maja 2014. Navdušenje nad kakovostjo je bilo izjemno. Le nekaj dni po predstavitvi so v ponudbo več slovaških vinotek že dodali izbrana vrhunska slovenska vina. Vinarji so vstopili na tržišče, ki si zasluži posebno pozornost.
V eni najlepših dvoran Slovaške, v slavnostni plesni dvorani luksuznega hotela Sheraton Bratislava, se je predstavilo več kot petdeset ponudnikov izbranih slovenskih okusov in doživetij. Na pokušnjo je bila ponujena izjemna vinska selekcija iz vseh slovenskih vinorodnih dežel in najkakovostnejše delikatese. Ponudniki turističnih kapacitet so se predstavljali na uspešni delavnici in nato na promocijskih predstavitvah skupaj z vinarji. Najuspešnejši so že sklenili pogodbe s slovaškimi tour operaterji. Vino je bilo uporabljeno kot prodajni potencial in istočasno kot odlični medij za predstavitev okusov Slovenije. Med gosti so bili v ospredju pomembni bratislavski vinski trgovci,vinski agenti, HoReCa distribucijska podjetja, lastniki gostinskih verig, regionalni šefi nabave vina enega največjih trgovcev na Slovaškem, slovaški sommelierji, F&B managerji z ladij po Donavi, lastniki vinotek, gostinci, hotelirji, veliko novinarjev, nekaj ekselenc veleposlanikov in vsi pomembni slovaški turistični operaterji.
Predstavitev v Bratislavi je pokazala, da gre za ciljno tržišče, na katerem imajo slovenska vina in turizem izjemen potencial. Ob podpori slovenskega veleposlaništva in slovaških partnerjev je uspelo organizatorju na osrednjo predstavitev v luksuznem hotelu Sheraton privabiti več kot dvesto pomembnih odločevalcev, v veliki meri poslovnih obiskovalcev. Že na prvi tovrstni prireditvi v Bratislavi je prišlo do realizacije poslov. Kar nekaj uvoznikov, lastnikov vinotek in gostincev je že na samem dogodku oddalo naročila in vključilo slovenska vina v ponudbo. Bratislava je za slovenska vina, dobrote in turizem eden od trgov prihodnosti. Snujejo se novi načrti za vstop kakovostnega slovenskega vina v najprestižnejše restavracije in vinoteke v Bratislavi. Sodelujoči ponudniki se strinjajo, da je potrebno še intenzivirati slovensko prisotnost na tem, od Slovenije le slabe tri ure oddaljenem, tržišču.
Veleposlanica Bernarda Gradišnik, Veleposlaništvo Republike Slovenije v Bratislavi, je po dveh dneh slovenskega vinsko turističnega dogajanja v Bratislavi zapisala: »Z Zavodom SloVino smo vzpostavili odlično sodelovanje letos spomladi pri organizaciji dogodka Slovenian Wine Promotion Bratislava – največje in najodmevnejše predstavitve slovenskega vina in turističnih destinacij na Slovaškem. Z veseljem smo se pridružili ideji o promocijski akciji, ki je postavila temelje k umeščanju slovenskega vina in kulinarike na slovaško tržišče ter tukajšnji strokovni javnosti predstavila turistični potencial. Z dogodkom in s sodelovanjem smo bili izredno zadovoljni, tako da že načrtujemo tudi nadaljnje skupne aktivnosti.«