Tri srca med najbolj zaupanja vrednimi blagovnimi znamkami
Radenska je ena izmed najbolj prepoznavnih slovenskih blagovnih znamk, kar potrjujejo številne raziskave ter priznanja, ki jih dobiva ta več kot 140-letna blagovna znamka. Tako se je zaključila tudi ena večjih evropskih potrošniških raziskav „Trusted Brand 2015“, ki jo organizira revija Readers Digest po vsem svetu e petnajsto leto, od tega v Sloveniji e deveto leto zapored.
Anketiranje v okviru ene največjih evropskih potrošniških raziskav poteka vsako leto ter omogoča tudi medkulturne primerjave, saj je 20 kategorij enakih za vse drave, preostale pa so izbrane lokalno. Po vsej Evropi so anketiranci imenovali več kot 115 tisoč različnih blagovnih znamk, ki jim zaupajo. V Sloveniji je bilo k raziskavi povabljenih 8.013 naročnikov revije Readers Digest, strokovno jo je letos izvedla agencija Mediana iz Ljubljane. Radenska je v tem ocenjevanju najbolj zaupanja vrednih blagovnih znamk v Sloveniji dosegla zmagovalno 1. mesto v kategoriji gaziranih voda in 1. mesto v kategoriji ustekleničenih voda s prepričljivo prednostjo pred ostalimi deleniki na trgu.
„Radenska je v vsej svojo uspešni zgodovini ena najbolj prepoznavnih blagovnih znamk doma in na tujem. Posebej nas veseli, da je tudi priznanje bralcev revije Readers Digest "Trusted Brand 2015" to dejstvo še podkrepilo. Uspehi Radenske niso le odraz njene dolge in uspešne poti skozi čas, so tudi in predvsem rezultat srčnosti zaposlenih. Ob priznanju Trusted Brand 2015 čestitam vsem sodelavkam in sodelavcem Radenske“, je poudaril novi direktor drube Radenske d.d. Radenci Marian Šefčovič.
O.B.