Prvo leto 13, lani 50, letos pa e 70 tisoč osveilnega Huga iz Radgonskih goric
Podobno kot e v minulem obdobju je podjetje Radgonske gorice d.d. tudi letos „sedmo silo“ povabilo na e tradicionalno „Hugo druenje z mehurčki“. Tokrat na prav posebno mesto, dobesedno med oblake v Ljubljani. Namen dogodka je bila osveitev hita poletja Huga ter predstavitev novosti iz njihove kleti. Zbrane je pozdravil vodja komercialne slube Radgonskih goric Sandi Brumen, ki je zatrdil, da je Hugo upravičil in presegel njihova pričakovanja:
»Da smo pa tudi moderna Hiša penin, dokazujemo s penino Hugo, ki jo uspešno prodajamo sedaj e tretje leto zapored. Prvo leto smo je napolnili 13.000 steklenic, razprodali pa v dobrih dveh mesecih. Hugo je bil zelo dobro sprejet, odzivi potrošnikov predvsem na vsebino so bili fenomenalni, zato smo ga lani napolnili in seveda tudi prodali kar 50.000 steklenic. Letos načrtujemo prodajo 70.000 steklenic. Podoba Huga iz Radgonskih goric ostaja nespremenjena, izostrili smo bezgove cvetove, tako da se ve, da Hugo prinaša nenost in sveino, to pa je prav tisto, kar iščemo v poletni osveitvi. Dobri odzivi potrošnikov glede kvalitete nas še posebej veselijo in samo potrjujejo dejstvo, da smo se pri našem Hugu pred tremi leti pravilno odločili, in sicer samo za naravne sestavine. Hugo iz Radgonskih goric namreč sodi med najbolj naravne Huge na trgu.« je dejal Brumen.
Hugo je aromatizirana pijača na osnovi penine. Njegovo osnovo predstavlja penina, pridelana po tankovski oz. Charmat metodi, pri kateri prevladuje sorta sauvignon in še nekatere tipične sorte vinorodnega okoliša Štajerska Slovenija. V kleteh Radgonskih goric so ji kot edini dodali sveo noto naravnega bezgovega sirupa, ki pričara prijeten in neen bezgov okus. Lahkotnost pijače se odraa v nizki alkoholni stopnji 4,5 % vol., mehurčki pa Hugu dajejo dodatno sveino. Prvo polnitev je leta 2013 predstavljalo 13.000 steklenic, lani so jih napolnili e 50.000. Zaradi izjemne priljubljenosti in povpraševanja po njem pa so letos napolnili kar 70.000 steklenic. Hugo s podpisom 2015 je na voljo v vinoteki Dvor v Ljubljani, Domu penine v Gornji Radgoni, E.Leclercu, Mercatorju, Tušu in Sparu ter pri vseh distributerjih pijač. V poletnem času bo Hugo v obliki koktajla na voljo v izbranih lokalih in restavracijah po Sloveniji.
V začetku junija bo v trgovinah na voljo omejena serija 3.500 Hugo kartonov s šestimi steklenicami in brezplačnimi vrečkami za pripravo ledenih kock. S to gesto elijo v Radgonskih goricah nagraditi zveste kupce in jim olajšati pripravo osveilnega Huga, ki se sicer dobro počuti v visokem koktajl ali pecljatem kozarcu večje dimenzije. Vanj dodajte kocke ledu, rezine limete (iz njih lahko po elji stisnete sok in krhlje v kozarec dodate le za dekoracijo) in lističe mete. Za še lahkotnejšo različico priporočamo pljusk mineralne vode.
Ob tej prilonosti v Ljubljani je glavna enologinja kleti Radgonske gorice, Klavdija Topolovec Špur povabljenim predstavila novost iz Radgonskih goric – odločitev za ekološko pridelavo vina in penine: »Za poskus ekološke pridelave smo se odločili zaradi zavedanja drubene odgovornosti in pomena varstva okolja. Ekološka pridelava pomeni čim manjše obremenjevanje okolja/narave s kemikalijami, kar se konec koncev izraa tudi v samem pridelanem produktu (grozdju) in na našem lastnem zdravju, saj uivamo tako rečeno čisto naravno pridelane proizvode. Z ekološko pridelavo nimamo lastnih izkušenj, zato si jih elimo pridobiti; sami se elimo prepričati o prednostnih in/ali slabostih ekološke pridelave in njenega vpliva na končni proizvod – torej na vino samo. Smo v pripravljalnem obdobju, saj je certifikat o ekološki pridelavi mogoče dobiti šele po štirih letih. To pomeni, da bo prvo vino na policah leta 2020. Ekološki pridelavi smo odmerili 4,5 ha vinogradov, kar pomeni cca. 20 ton grozdja, iz katerega bomo pridelovali vino ranina in peneče vino. Takrat bomo tudi razmišljali o imenih ekološko pridelanih vin.«
O.B.