Uspešno poslovanje Radenske v prvem polletju

Lepo vreme za dobro poslovanje in prodajo 56 milijonov steklenic pijač

V največjem slovenskem polnilcu mineralnih in izvirskih voda Radenski so v sedmih mesecih 2015 zabeležili visoko rast prodaje naravnih mineralnih vod in brezalkoholnih pijač. V primerjavi z enakim obdobjem lanskega leta so na vseh trgih na tujem tako povečali prodajo za 6,3 odstotke, enak odstotek rasti beležijo v sedmih mesecih letošnjega leta tudi na domačem trgu – v Sloveniji. Na tujih trgih je Radenska najbolj povečala prodajo v deželah nekdanje Jugoslavije – v regiji Adriatic, kjer se je prodaja v primerjavi z lanskimi sedmimi meseci povečala za kar 23 odstotkov. Skupaj so v tem času prodali 56 milijonov steklenic Radenske in vseh njenih blagovnih znamk.

»Letošnje vroče poletje se odraža tudi v povečanih stopnjah rasti prodaje Radenske, z optimizmom gledamo tudi v naprej, saj že v letošnji jeseni načrtujemo ponovni vstop Radenske na trgih Češke in Slovaške, kar se bo do konca leta tudi odrazilo v poslovnih rezultatih. Posebej nas veseli, da mineralne vode in brezalkoholne pijače Radenske niso le priljubljene v vročini in poletju, ampak tudi skozi vse leto skrbijo za osvežitev v različnih življenjskih okoljih in priložnostih. Radenska ohranja svoje čvrste pozicije na trgu ter jih tudi v izvozu še povečuje, za kar so seveda še kako pomembne nenehne inovacije ter kakovost v ponudbi«, je komentiral številke iz poletja direktor Radenske d.d. Radenci Marian Šefčovič, ki gotovo pričakuje še boljše rezultate na začetku drugega poletja, saj je tudi avgust zelo vroč in po vročini se veliko pije…
O.B.