Večja prodaja na čekoslovakem trgu in v Sloveniji, novi koraki na Poljskem
Blagovne znamke Radenska, Rauch, Kofola, Rajec, pa tudi Semtex, Vinea in UGO so bile v preteklem obdobju zelo uspešne pri potrošnikih, zato je skupina Kofola v prvi polovici letošnjega leta zabeleila 3,3 % višje prodajne prihodke, kot v enakem obdobju lani. Znašali so 129 milijonov EUR in skupina je bila tradicionalno uspešna v češkoslovaški regiji, pa tudi v Sloveniji. Poljski trg ostaja izziv, na katerega je Kofola odgovorila s pomembnimi ukrepi, ki naj bi v prihodnje prinesli stabilno rast. „Trg brezalkoholnih pijač počasi raste, a hkrati se nadaljuje padanje cen kola pijač in sirupov,“ je trne razmere komentiral Jannis Samaras, generalni direktor skupine, in nadaljeval: „Dokler v takšnih razmerah še vedno rastemo, sem zadovoljen. Začeli smo tudi z realizacijo pomembnih korakov za povečanje donosnosti na poljskem trgu in verjamem, da bodo naša prizadevanja v prihodnje prinesla dobre rezultate.“
Najnovejša pridobitev skupine Kofola je slovensko podjetje Radenska, proizvajalec istoimenske mineralne vode. Lani je Radenska svoj portfelj tradicionalnih mineralnih voda ter pijač Ora in Oaza dopolnila z blagovnimi znamkami priljubljenih hrvaških pijač Nara, Inka in Voćko. Radenska je postala tudi proizvajalec in distributer portfelja pijač PepsiCo za slovenski in hrvaški trg.
O.B.