
Zasanjano lepi vrtovi na grajskem obzidju največjega gradu na svetu
Prireditev Slovenian Wine Promotion by SloVino je potekala v južnih grajskih vrtovih na obzidju Praškega gradu, od koder je dih jemajoč pogled na staro Prago in na znameniti Karlov most. To je zagotovo najelitnejša lokacija v tem delu Evrope, ki jo zaznamujeta Plečnikova arhitektura in potomke Stare trte.
Promocija slovenske vinsko-kulinarične odličnosti
Drugo leto zapored je Zavod Slovino s projektom Slovenian Wine Promotion Prague 2016 prikazal odličnost vinsko-kulinaričnih okusov in doživetij Slovenije. V Pragi je bilo prisotnih šestinštirideset različnih ponudnikov, povezanih s slovenskim vinom, delikatesami in vinskih turizmom. Na pokušnjo je bila ponujena odlična vinska selekcija iz vseh slovenskih vinorodnih dežel in najkakovostnejše slovenske delikatese. Povabilu se je odzvalo več kot 250 gostov, med njimi 224 profesionalcev, povezanih z vinsko trgovino: vinski uvozniki, distributerji, sommelierji, lastniki vinotek ter restavracij in strokovni novinarji. Uvodno besedo na prireditvi sta imela mag. Leon Marc, veleposlanik RS v Pragi in Ivo Velišek, direktor uprave Praškega gradu. Slovenska diplomata Roman Weixler in Simon Konobelj sta iz rok inženirja Veliška prejela posebno zahvalo za dolgoletno sodelovanje. Ponudniki so štiri ure navduševali goste z izbranimi okusi Slovenije. Vina, pršut, ribje specialitete, bučno olje, siri, oljčno olje, zelišča, likerji in čokolade so našli nove oboževalce med odločevalci na praškem tržišču. Rezultat: uspešni posli na češkem trgu!
Dejan Baier, organizator Slovenian Wine Promotion na tujih tržiščih, direktor Zavoda SloVino: »Lani smo slovenske okuse na novo risali na zemljevid, letos smo na praškem vinskem trgu že utrjevali in nadgrajevali lanske dosežke. Običajno pridejo prvi poslovni rezultati po treh letih naporov. V Pragi so bili naši vinarji uspešni že prvo leto, kar se vidi tudi po novih uvoznikih slovenskih vin, ki delujejo na tukajšnjem trgu. Za velik uspeh štejem skupen nastop 46 z vinom povezanih slovenskih ponudnikov in njihovo zavedanje, da lahko prepoznavnost Slovenije kot vinske destinacije gradimo le s skupnimi nastopi. Velika zahvala gre Veleposlaništvu RS v Pragi, upravi Praškega gradu in vsem sodelujočim iz Slovenije, brez njih takšne promocije ne bi bilo. Gremo naprej. Skupaj.«