Vinoteka se polni!
V zaključni fazi so priprave na odprtje nove spletne vinoteke.
Vinoteka SloVino koncepta
Skrbno izbrana slovenska vina bodo tako še lažje dosegljiva vinoljubom in gurmanom. Na voljo bodo redne in predvsem posebne polnitve in raritete vključno z zanimivo ponudbo magnum steklenic in arhivskih vin častitljivih letnikov. Preverjena vina bodo dopolnjevala izbrana vina Sommelierske Selekcije 2021.
V ponudbno bodo prvenstveno vključena vina članov SloVino koncepta in zmagovalna vina Sommelierske selekcije 2021.
Se že veselimo izbranih okusov in novih doživetij.
PS:
V kolikor vas zanima sodelovanje, brez odlašanja kontaktirajte info@vin.si ali preverite pogoje za včlanitev v SloVino koncept.
Dodatne informacije o SloVino konceptu
Ko je pred več kot 20 leti skupina vinskih zanesenjakov začela iz nič pripravljati izhodišča za projekt SloVino.com nismo prav vedeli, kaj nas na tej poti čaka. Entuzijazem vseh sodelujočih in jasni cilji, ki jih dosegamo z organiziranim in načrtnim delom ustvarjajo v sodelovanju s člani koncepta SloVino sinergijske učinke.
Poslanstvo zavoda je usmerjeno na približevanje vinske in kulinarične kulture v stičišču med pridelovalci, ponudniki in porabniki. Njegova naloga je vzpostavljanje kakovostnejših odnosov pri pozicioniranju kmetijskih proizvodov s posebnim poudarkom na slovenskem vinu in hrani v času, ko k nam prihaja tuja ponudba.
SloVino Vinoteka bo skupni projekt Zavoda SloVino in družbe Prefekt d.o.o., ki že upravlja spletne trgovine www.vin.si, www.lepa-darila.si in druge.
Pod okriljem SloVino koncepta deluje tudi nekaj uveljavljenih projektov s področij eno-gastronomije:
- Salon VinDel – mednarodni salon vina in delikates,
- Sommelier.si Academy – izobraževalne vsebine SloVino koncepta
- Tekmovanje Sommelier Selection – Sommelierska selekcija
- Culinary & Wien Symposium
- prvi slovenski spletni vinski portal SloVino.com,
- VinDel Culinary Show – predstavitve kulinarike
- ekskluzivni dogodek Prestige TOP 30,
- SloVino Sommelier Club – klub ljubiteljev vina in hrane.V sklopu oddelka za vinski marketing se vršijo naslednje aktivnosti:
- načrtovanje in vodenje oglaševalskih in komunikacijskih aktivnosti,
- promocijske aktivnosti,
- grafično oblikovanje (od etikete do celostne grafične podobe),
oblikovanje spletnih strani, upravljanje spletnih družbenih omrežij, e-ekonomija, - posredovanje informacij,
- sommelierske storitve.
E-Vinoteka je projekt, ki bo zaključeval celoto in prinašal sinergijske učinke za člane SloVino koncepta in potrošnike vrhunskih slovenskih vin.